Sieć sklepów Biedronka już po raz czwarty została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny, 33. Finał ma szczególnie ważny cel – wsparcie dziecięcych oddziałów onkologicznych i hematologicznych poprzez zakup nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i terapeutycznego. Już od 10 grudnia klienci Biedronki mogą wesprzeć tę inicjatywę, dokonując wpłat na kasach we wszystkich, ponad 3600 sklepach sieci w całym kraju. Sieć Biedronka kontynuuje wieloletnią współpracę z Fundacją, dzięki której od 2020 roku przekazano już ponad 21 milionów złotych na cele WOŚP.
Wspieranie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla nas nie tylko zaszczyt, ale i obowiązek, który wpisuje się w naszą strategię zrównoważonego rozwoju. W okresie świątecznym, gdy szczególnie odczuwamy potrzebę wspólnoty i dzielenia się dobrem, pomaganie zyskuje jeszcze głębszy wymiar. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny możemy zachęcić naszych klientów, by razem z nami wsparli tak szczytny cel, jakim jest pomoc dzieciom w walce z ciężkimi chorobami. Wierzymy, że każda złotówka przekazana przy kasie, to krok w kierunku zapewnienia lepszej przyszłości małym pacjentom.
Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka

Półki z pięknymi kolorowymi gadżetami 33. Finału nie tylko cieszą oko i mówią nam o przyjaźni i dobrych życzeniach, ale przede wszystkim łączą nas wszystkich - tych, którzy sprzedają, tych, którzy kupują i tych, którzy obsługują kasy - w jedno wspaniałe granie i pomaganie! Niech każde nasze serduszko będzie z Wami w jak najbardziej miłym i dobrym nastroju. Spotkajmy się wszyscy na Finale, bo gramy dosłownie w całej Polsce i za to bardzo Wam dziękujemy!
Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy