Sieć sklepów Biedronka już po raz czwarty jako sponsor główny rozpoczęła odliczanie do tegorocznego 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To już ostatnie dni, by podczas codziennych zakupów w Biedronce dołożyć swoją cegiełkę – przekazując datek lub nabywając produkty z charakterystycznym czerwonym serduszkiem WOŚP. Ponadto klienci sieci do niedzieli (26.01) mogą skorzystać z promocji 2+2 na artykuły przemysłowe i tekstylia oznaczone logotypem WOŚP. W dniu Finału, 26 stycznia, przypada niedziela handlowa, dlatego wszystkie sklepy sieci Biedronka będą otwarte, umożliwiając klientom aktywne wsparcie tej wyjątkowej inicjatywy. Tego dnia ponad 3100 sklepów będzie otwartych, co najmniej do godz. 22 lub dłużej.

Klienci Biedronki grają na rekord
Wsparcie podczas codziennych zakupów

Zachęcamy wszystkich klientów do wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. To piękny moment, by pokazać, że razem możemy czynić dobro na wielką skalę. W naszych sklepach wciąż można kupić wiele gadżetów WOŚP, a wśród nich tzw. „pomocową Biedronkową triadę” – czapkę, rękawiczki i kubek termiczny, czyli trzy produkty, z których całkowity przychód ze sprzedaży z wyłączeniem podatku VAT zostanie przekazany na cel 33. Finału. To również okazja, by po raz kolejny zjednoczyć się w pomaganiu i pokazać siłę solidarności.
Agnieszka Koc, dyrektor ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka
Wyjątkowe aukcje charytatywne Biedronki
- Dwa bilety Gold na mecz Polska – Litwa w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2026 wraz z koszulką reprezentacji Polski z autografami wszystkich zawodników. Licytujący będzie miał okazję oglądać mecz z loży VIP Gold, korzystając z cateringu i nielimitowanego Open Baru.
- Dwa bilety Gold na mecz Polska – Malta oraz piłkę z autografami całej reprezentacji Polski. Zwycięzca również doświadczy wyjątkowej atmosfery w loży VIP Gold z cateringiem i Open Barem.
- Spersonalizowana walentynka – zwycięzca tej aukcji będzie mógł przygotować romantyczny komunikat, który przez cały dzień będzie wyświetlany na ekranach kas samoobsługowych w 10 wybranych sklepach Biedronka w pobliżu miejsca zamieszkania zwycięzcy.