5 750 000 złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki w ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz czwarty została sponsorem głównym. To oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała już prawie 27 milionów złotych. Suma, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży „biedronkowej pomocowej triady” – czapek, rękawiczek i kubka termicznego, wesprze w tym roku onkologię i hematologię dziecięcą. Co ważne, tę kwotę, która była kwotą deklarowaną na dzień 33. Finału, klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo te trzy wyjątkowe produkty w dalszym ciągu są dostępne w sprzedaży. Dodatkowo w dalszym ciągu można wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 9 i 10 lutego aukcjach Biedronki.
Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 33. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 81 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tej szczytnej inicjatywie jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory na działania WOŚP ponad 27 milionów złotych.
Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka
- Dwa bilety Gold na mecz Polska – Litwa w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2026 wraz z koszulką reprezentacji Polski z autografami wszystkich zawodników. Licytujący będzie miał okazję oglądać mecz z loży VIP Gold, korzystając z cateringu i nielimitowanego Open Baru.
- Dwa bilety Gold na mecz Polska – Malta oraz piłkę z autografami całej reprezentacji Polski. Zwycięzca również doświadczy wyjątkowej atmosfery w loży VIP Gold z cateringiem i Open Barem.
- Spersonalizowana walentynka – zwycięzca tej aukcji będzie mógł przygotować romantyczny komunikat, który przez cały dzień będzie wyświetlany na ekranach kas samoobsługowych w 10 wybranych sklepach Biedronka w pobliżu miejsca zamieszkania zwycięzcy.