Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Prawie 6 mln złotych od Biedronki i jej klientów na wsparcie 33. Finału WOŚP
Społeczna odpowiedzialność

Prawie 6 mln złotych od Biedronki i jej klientów na wsparcie 33. Finału WOŚP

07.02.2025

5 750 000 złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki w ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz czwarty została sponsorem głównym. To oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała już prawie 27 milionów złotych. Suma, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży „biedronkowej pomocowej triady” – czapek, rękawiczek i kubka termicznego, wesprze w tym roku onkologię i hematologię dziecięcą. Co ważne, tę kwotę, która była kwotą deklarowaną na dzień 33. Finału, klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo te trzy wyjątkowe produkty w dalszym ciągu są dostępne w sprzedaży. Dodatkowo w dalszym ciągu można wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 9 i 10 lutego aukcjach Biedronki. 

Z kwoty prawie 5 750 000 złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży trzech wyjątkowych produktów z czerwonym serduszkiem - czapek, rękawiczek i kubków termicznych - dostępnych tylko w Biedronce. Cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 33. Finału WOŚP.

Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 33. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 81 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tej szczytnej inicjatywie jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory na działania WOŚP ponad 27 milionów złotych. 

Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka

Podziękowania dla klientów Biedronki przekazał też Jurek Owsiak:
Jednak kwota 5 750 000 złotych wpisana na czeku przekazanym w tym roku Jurkowi Owsiakowi może się jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sklepach można kupić specjalne produkty z czerwonym serduszkiem, z których przychód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel 33. Finału WOŚP. A do 9 i 10 lutego trwają 3 aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP, które można licytować na Allegro:
  • Dwa bilety Gold na mecz Polska – Litwa w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2026 wraz z koszulką reprezentacji Polski z autografami wszystkich zawodników. Licytujący będzie miał okazję oglądać mecz z loży VIP Gold, korzystając z cateringu i nielimitowanego Open Baru.
  • Dwa bilety Gold na mecz Polska – Malta oraz piłkę z autografami całej reprezentacji Polski. Zwycięzca również doświadczy wyjątkowej atmosfery w loży VIP Gold z cateringiem i Open Barem.
  • Spersonalizowana walentynka – zwycięzca tej aukcji będzie mógł przygotować romantyczny komunikat, który przez cały dzień będzie wyświetlany na ekranach kas samoobsługowych w 10 wybranych sklepach Biedronka w pobliżu miejsca zamieszkania zwycięzcy.
Zachęcamy do licytowania.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka: Polska faworytem mistrzostw świata!
26.06.2025
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka inwestuje w zdrową przyszłość
26.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Alarmujący raport Fundacji Biedronki
23.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO