strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Wyniki sieci sklepów Biedronka za I półrocze 2011 r.

27.07.2011

Sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowuje wzrost sprzedaży. W I półroczu 2011 wartość sprzedaży sieci liczona w PLN wzrosła o 26,6%. Dobre wyniki odnotowała również cała Grupa Jeronimo Martins, która może się pochwalić wzrostem sprzedaży o 17,5%. Polska część Grupy wygenerowała 60% wartości sprzedaży Grupy i 67% zysku operacyjnego (EBITDA) potwierdzając swoje znaczenie dla bilansu Jeronimo Martins.

  • Zysk operacyjny (EBITDA) Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 24,4% i osiągnął wartość 311 mln EUR
  • Sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 28,1% w EUR i o 26,6% w PLN do poziomu 11 247 mln PLN

W pierwszym półroczu 2011 r. przybyły 63 nowe sklepy Biedronka – na koniec czerwca br. było ich 1 707. W tym okresie wyremontowano także 24 istniejące sklepy. Tak intensywny rozwój jest możliwy m.in. dzięki decyzji o przeznaczeniu na rozwój sieci Biedronka w całym roku 2011 około 75% budżetu inwestycyjnego Grupy Jeronimo Martins 450 mln EUR.
W I półroczu Biedronka odnotowała znaczący wzrost sprzedaży na poziomie 28,1% w EUR (26,6% w PLN). Wzrost mierzony parametrem „like-for-like” (sprzedaż porównywalna) wyniósł 16%. Te wyniki są rezultatem 6% wzrostu średniej wartości koszyka zakupów oraz około 10% wzrostu liczby kupujących w sklepach.

- Realizujemy przyjętą strategię rozwoju sieci Biedronka – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka – W bieżącym roku planujemy otwarcie ok. 200 nowych sklepów i co najmniej takie samo tempo chcemy utrzymać w następnych latach. Stały wzrost sprzedaży i wzrost liczby nowych placówek są możliwe dzięki zaufaniu klientów, które jest wynikiem naszej ciągłej pracy nad wysoką jakością produktów i gwarancji niskiej ceny.

W I półroczu br. EBITDA całej Grupy Jeronimo Martins wzrosła o 24,4% i wyniosła 311 mln euro. Zysk netto wzrósł o 41,4% do 143,8 mln euro. Odnotowano także wzrost skonsolidowanej sprzedaży o 17,5% do wartości 4 751,5 mln euro.


Informacja o wynikach Grupy JM jest dostępna pod adresem:
http://www.jeronimomartins.com/en/homepage/index.html
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause