Od 15 grudnia w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka dostępne będą eleganckie sukienki i tuniki, zaprojektowane przez studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Kolekcja czterech oryginalnych modeli to propozycja dla klientek sklepów sieci Biedronka na sylwestrowe kreacje.
Aurelia Fąfara, Aleksandra Świątek i Paulina Świątkowska zostały laureatkami najnowszej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Projekty studentek ASP w Łodzi są zarówno eleganckie, jak i wygodne. Łączą najnowsze trendy z wysoką jakością i atrakcyjną ceną. Projektantki postawiły na oryginalność formy, zachowując jednocześnie subtelność. W efekcie w sklepach Biedronki pojawią się propozycje, w których kobiety, niezależnie od wieku, będą się czuć swobodnie i atrakcyjnie. Kreacje mogą także stanowić prezent, ponieważ są zapakowane w gustowne pudełka.
Sukienki i tuniki będą dostępne w wybranych sklepach sieci Biedronka od 15 do 29 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów, w rozmiarach S-XXL (w zależności od modelu), wszystkie w atrakcyjnej cenie 69,99 zł/szt.
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. W jego ramach studenci Katedry Ubioru przygotowują propozycje kreacji, które następnie trafiają do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. W trakcie trzech pierwszych edycji sprzedanych zostało ponad 50 tys. egzemplarzy strojów sygnowanych nazwiskami młodych projektantów.
Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów.