strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne
polscy dostawcymarki własne

Sylwestrowe sukienki zaprojektowane przez młodych polskich projektantów dostępne w sklepach Biedronka

13.12.2016

Od 15 grudnia w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka dostępne będą eleganckie sukienki i tuniki, zaprojektowane przez studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Kolekcja czterech oryginalnych modeli to propozycja dla klientek sklepów sieci Biedronka na sylwestrowe kreacje.

Aurelia Fąfara, Aleksandra Świątek i Paulina Świątkowska zostały laureatkami najnowszej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Projekty studentek ASP w Łodzi są zarówno eleganckie, jak i wygodne. Łączą najnowsze trendy z wysoką jakością i atrakcyjną ceną. Projektantki postawiły na oryginalność formy, zachowując jednocześnie subtelność. W efekcie w sklepach Biedronki pojawią się propozycje, w których kobiety, niezależnie od wieku, będą się czuć swobodnie i atrakcyjnie. Kreacje mogą także stanowić prezent, ponieważ są zapakowane w gustowne pudełka.
Sukienki i tuniki będą dostępne w wybranych sklepach sieci Biedronka od 15 do 29 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów, w rozmiarach S-XXL (w zależności od modelu), wszystkie w atrakcyjnej cenie 69,99 zł/szt.
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. W jego ramach studenci Katedry Ubioru przygotowują propozycje kreacji, które następnie trafiają do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. W trakcie trzech pierwszych edycji sprzedanych zostało  ponad 50 tys. egzemplarzy strojów sygnowanych nazwiskami młodych projektantów.
Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

polscy dostawcymarki własne
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka stawia na polskie smaki i polskich dostawców
Biedronka od lat konsekwentnie stawia na współpracę z polskimi dostawcami i promocję kuchni polskiej. W czwartek, 31 stycznia, ruszyła akcja „Dumni z tego, co nasze” prezentująca produkty typowe dla kuchni polskiej i dla poszczególnych regionów naszego kraju. Klienci na ...
promocje
polscy dostawcy
marki własne
31.01.2019
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Warzywa i owoce w Biedronce bardziej lokalne i bardziej zrównoważone
rolnictwo
polscy dostawcy
lokalni kupcy
28.01.2021
Informacje korporacyjne
Klienci Biedronki wspierają polską gospodarkę setkami milionów złotych
gang fajniaków
polscy dostawcy
03.09.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause