strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność

Działania społeczne sieci Biedronka w zakresie kultury, edukacji żywieniowej i sportu ponownie w raporcie FOB

03.04.2017

Wszystkie zgłoszone przez JMP praktyki CSR, w tym m.in. warsztaty „Zielona Kraina” oraz akcja „Ekologiczni z natury” zostały wskazane w tegorocznej, piętnastej edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.

W Raporcie FOB zaprezentowano inicjatywy Jeronimo Martins Polska w obszarach: środowisko oraz zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. W zestawieniu, poza wymienionymi projektami JMP, znalazły się jeszcze: akcja ekologiczna pod hasłem „Ekologiczni z natury", warsztaty „Zielona Kraina”, konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, konkurs stypendialny Funduszu Natalii Partyki, projekt społeczny „Codziennie bądźmy razem”, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, wakacyjny projekt Kino z Biedronką oraz konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”.
Jeronimo Martins Polska od ponad 20 lat działa na rzecz klientów, lokalnych społeczności, środowiska naturalnego i polskiej gospodarki. Podejście firmy oparte jest na pięciu filarach, zawartych w strategii odpowiedzialnego biznesu: propagowaniu diety dla dobrego zdrowia, poszanowaniu środowiska naturalnego, odpowiedzialnego pozyskiwania towarów, wspierania działań społecznych oraz byciu wzorowym pracodawcą.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”
Raport jest największym w Polsce przeglądem działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku. Jubileuszowa edycja Raportu jest również rekordowa - zawiera opisy działań realizowanych w 2016 roku przez 180 firm. Zgłoszone praktyki uporządkowano według siedmiu obszarów normy ISO 26000, takich jak: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. W tym roku Raport po raz pierwszy połączono z globalnymi 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDG), ustanowionymi przez ONZ w 2015 roku. Dlatego w Raporcie praktykom przyporządkowano również realizowane przez nie cele SDG.
Pełna wersja Raportu w wersji pdf znajduje się pod linkiem: www.odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2016/.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka redukuje zużycie plastiku o ponad 1290 ton
02.03.2023
Społeczna odpowiedzialność
Podążaj za wyobraźnią i zdobądź 100 tys. zł od Biedronki dla debiutujących pisarzy
28.02.2023
Społeczna odpowiedzialność
Startuje program dla Kół Gospodyń Wiejskich
27.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause