Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Działania społeczne sieci Biedronka w zakresie kultury, edukacji żywieniowej i sportu ponownie w raporcie FOB

03.04.2017

Wszystkie zgłoszone przez JMP praktyki CSR, w tym m.in. warsztaty „Zielona Kraina” oraz akcja „Ekologiczni z natury” zostały wskazane w tegorocznej, piętnastej edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.

W Raporcie FOB zaprezentowano inicjatywy Jeronimo Martins Polska w obszarach: środowisko oraz zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. W zestawieniu, poza wymienionymi projektami JMP, znalazły się jeszcze: akcja ekologiczna pod hasłem „Ekologiczni z natury", warsztaty „Zielona Kraina”, konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, konkurs stypendialny Funduszu Natalii Partyki, projekt społeczny „Codziennie bądźmy razem”, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, wakacyjny projekt Kino z Biedronką oraz konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”.
Jeronimo Martins Polska od ponad 20 lat działa na rzecz klientów, lokalnych społeczności, środowiska naturalnego i polskiej gospodarki. Podejście firmy oparte jest na pięciu filarach, zawartych w strategii odpowiedzialnego biznesu: propagowaniu diety dla dobrego zdrowia, poszanowaniu środowiska naturalnego, odpowiedzialnego pozyskiwania towarów, wspierania działań społecznych oraz byciu wzorowym pracodawcą.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”
Raport jest największym w Polsce przeglądem działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku. Jubileuszowa edycja Raportu jest również rekordowa - zawiera opisy działań realizowanych w 2016 roku przez 180 firm. Zgłoszone praktyki uporządkowano według siedmiu obszarów normy ISO 26000, takich jak: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. W tym roku Raport po raz pierwszy połączono z globalnymi 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDG), ustanowionymi przez ONZ w 2015 roku. Dlatego w Raporcie praktykom przyporządkowano również realizowane przez nie cele SDG.
Pełna wersja Raportu w wersji pdf znajduje się pod linkiem: www.odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2016/.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Społeczna odpowiedzialność
30 lat zielonej misji Biedronki
22.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki
16.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
5 lat, ponad 280 mln zł i jeszcze więcej dobra od Fundacji Biedronki
11.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause