Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Dzięki Świeżakom ponad 700 tysięcy zł na cele charytatywne

11.09.2017

714 662 zł udało się uzyskać w dniach 1-3 września br. ze sprzedaży Świeżaków w sieci Biedronka. Kwota ta w całości zostanie przekazana na działania charytatywne prowadzone przez Caritas Polska. Akcja odbywa się w ramach projektu „Gang Świeżaków 2”.

- Dziękujemy naszym klientom za okazane wsparcie. Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu wspólnie niesiemy pomoc osobom potrzebującym – podopiecznym Caritas. Cieszymy się też, że hasło „Codziennie możemy zrobić coś dobrego”, które nam przyświecało, nabrało tak realnego wymiaru – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Przekazanie na rzecz Caritas Polska środków uzyskanych ze sprzedaży Świeżaków podczas pierwszego weekendu września to kontynuacja trwającej już od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z tą organizacją. W jej ramach wielokrotnie zorganizowano zbiórki żywności, a Biedronka przekazała ponad 1,3 mln paczek podopiecznym Caritas. Sieć dostarcza również do Caritas niesprzedaną, ale wciąż nadającą się do spożycia żywność, która trafia do najbardziej potrzebujących.
W ramach akcji „Gang Świeżaków 2” klienci mogą odbierać za darmo maskotki do 3 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Warunkiem jest zebranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce do 19 listopada br., zgodnie z zasadami akcji. Świeżaki są dostępne również w regularnej sprzedaży. Istotnym celem projektu jest promowanie zasad prawidłowej diety i zachęcanie do spożywania warzyw i owoców.
Więcej informacji na temat akcji, wraz z jej regulaminem, można znaleźć na stronie internetowej: www.gangswiezakow2.biedronka.pl/.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Społeczna odpowiedzialność
30 lat zielonej misji Biedronki
22.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki
16.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
5 lat, ponad 280 mln zł i jeszcze więcej dobra od Fundacji Biedronki
11.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause