strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność

Klienci Biedronki najhojniej podzielili się dobrym posiłkiem

06.10.2017

Blisko 126 ton produktów spożywczych zebrano w sklepach Biedronka podczas akcji „Podziel się dobrym posiłkiem”, zorganizowanej wspólnie z Bankami Żywności w ostatni weekend września. To prawie 37 proc., czyli ponad 1/3 z 343 ton żywności, pozyskanej dotychczas w ramach tej edycji kampanii.

We wrześniowej akcji wzięło udział 869 sklepów Biedronka w całym kraju. Tym razem zbierano żywność dla dzieci: płatki śniadaniowe, odżywki dla najmłodszych, mleko i produkty zbożowe. Banki Żywności przekażą te produkty lokalnym organizacjom, opiekującym się potrzebującymi dziećmi, m.in. do: Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, świetlic i ognisk wychowawczych, domów samotnej matki oraz fundacji zajmujących się ubogimi rodzinami.

- Jesteśmy dumni, że zbiórki prowadzone właśnie w sklepach Biedronka w tak dużej mierze przyczyniły się do sukcesu 14. edycji tej ważnej akcji. Nasza sieć od dawna bierze w niej udział. Dziękujemy naszym klientom za tę wrażliwość i chęć dzielenia się z potrzebującymi  – podkreśla Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.

Biedronka od lat regularnie, kilka razy w roku uczestniczy w zbiórkach żywności, w tym prowadzonych wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Tylko w ubiegłym roku w ramach wspólnie prowadzonych zbiórek zebranych zostało prawie 150 ton żywności dla potrzebujących. Licząc od 2004 roku, dzięki szczodrości klientów sieci, razem z bankami żywności w sklepach Biedronka zebrano łącznie ponad 4 305 mln kg artykułów żywnościowych.

Banki Żywności są także partnerem Biedronki w działaniach mających na celu ograniczenie marnowania żywności. Sieć od 2016 r. rozwija program przekazywania bezpośrednio ze sklepów i centrów dystrybucyjnych artykułów nadających się do spożycia, które nie spełniają wymagań co do wyglądu, z bliskim terminem przydatności, uszkodzonym opakowaniem lub etykietą. Artykuły te w formie darowizny Biedronka przekazuje partnerom społecznym posiadającym status organizacji pożytku publicznego. Obecnie do Banków Żywności na tej zasadzie trafia żywność z kilkudziesięciu sklepów sieci.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
SegregAkcja – nowe oznaczenia na opakowaniach produktów z Biedronki
12.01.2021
Społeczna odpowiedzialność
Klienci Biedronki hojnie wsparli Szlachetną Paczkę
marki własne
CSR
23.12.2020
Społeczna odpowiedzialność
Fajniaki wspierają potrzebujące dzieciaki. Wspólna akcja Biedronki i Pajacyka
18.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause