strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność

Podaruj dzieciom domowy obiad z Biedronką i Caritas

24.10.2017

Podaruj dzieciom obiad – zachęca swoich klientów Biedronka i rusza z koleją akcją charytatywną organizowaną wspólnie z Caritas Polska. By pomóc potrzebującym wystarczy kupić w sklepach sieci unikalne pocztówki autorstwa Pawła Jońcy. Prace, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu, są motywem przewodnim kampanii „Biedronka smakuje domem”.

Wyjątkowe, kolekcjonerskie pocztówki w cenie 1 zł każda, dostępne są w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju. Dochód – 70 gr netto/szt. – ze sprzedaży każdej z nich zostanie przeznaczony na sfinansowanie posiłków dla dzieci.
- Unikatowy zbiór pocztówek jest jednym z elementów kampanii „Biedronka smakuje domem” hołdującej polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. To także okazja dla kolekcjonerów, którzy mogą nabyć wyjątkowe pocztówki, zaprojektowane dla sieci Biedronka przez polskiego grafika i plakacistę, Pawła Jońcę. Dodatkowo klienci, którzy wezmą udział w akcji, mogą wesprzeć dzieci, finansując im posiłki w świetlicach prowadzonych przez Caritas w całej Polsce. Ten aspekt jest jednym z istotnych filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka – podkreśla Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
W placówkach sieci już można zobaczyć plakaty promujące kampanię „Podaruj dzieciom domowy obiad”.
Sprzedaż kolekcjonerskich pocztówek jest kontynuacją trwającej od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska. Poprzednim wspólnym przedsięwzięciem była akcja „Codziennie możemy zrobić coś dobrego”, której celem było wsparcie finansowe działań prowadzonych przez Caritas Polska na rzecz osób najbardziej potrzebujących w ramach projektu „Spiżarnia”. Akcja polegała na przekazaniu Caritas Polska przychodu ze sprzedaży Świeżaków. Dzięki zaangażowaniu klientów sieci udało się zebrać 714 662 zł.
W ramach współpracy prowadzone są także zbiórki żywności w sklepach Biedronka, podczas których od 2006 r. udało się zebrać ponad 4 mln kg artykułów spożywczych.  W wyniku tegorocznych zbiórek Caritas przygotował ok. 200 posiłków.
Sieć dostarcza również do Caritas niesprzedaną, ale wciąż nadającą się do spożycia żywność, która trafia do najbardziej potrzebujących. W ten sposób Biedronka nie tylko pomaga potrzebującym, ale też aktywnie włącza się w przeciwdziałanie marnowaniu artykułów spożywczych. Program przekazywania żywności bezpośrednio ze sklepów i centrów dystrybucyjnych jest rozwijany od ubiegłego roku. Artykuły te na zasadzie darowizny przekazywane są partnerom społecznym posiadającym status organizacji pożytku publicznego. Aktualnie w projekt zaangażowanych jest 300 sklepów Biedronka. Akcja będzie się jednak rozwijała i liczba ta będzie wzrastać.
Więcej informacji o akcji „Biedronka smakuje domem” znajduje się na stronie internetowej sieci: www.biedronka.pl, a spot reklamowy na kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube.  
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Ponad 10 000 kart na zakupy dla uchodźców od Fundacji Biedronki
23.05.2022
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka dla Ziemi, nie tylko od święta
22.04.2022
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka i Okresowa Koalicja rozszerzają współpracę i pomagają potrzebującym z Ukrainy
08.04.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause