strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne
Nagrody i wyróżnienia

Biedronka po raz kolejny jedną z najsilniejszych polskich marek

19.01.2018

Marka Biedronka została wyróżniona w prestiżowym konkursie Superbrands, po raz kolejny znajdując się w gronie najsilniejszych polskich marek. Podobnie jak w latach ubiegłych została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Co równie istotne, ponownie zyskała również uznanie konsumentów w kategorii Superbrands Polska Marka 2018 (poprzednio Created in Poland Superbrands).

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i wspieranie dalszego rozwoju marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły sukces na poszczególnych rynkach.
W tegorocznej, XII edycji po raz pierwszy o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci. Największe niezależne badanie siły marki w Polsce zostało zrealizowane we wrześniu 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki. To już ósma nagroda Superbrands przyznana Biedronce.
- To, że zdobyliśmy nagrodę Superbrands 2018 cieszy nas tym bardziej, że po raz pierwszy o jej przyznaniu zadecydowali tylko i wyłącznie klienci. Każdego dnia blisko 4 mln osób odwiedza nasze sklepy, a ponad 80 proc. gospodarstw domowych robi regularnie zakupy w Biedronce. Dzięki tej nagrodzie i opinii ponad 10 tysięcy konsumentów wiemy, że klienci nie tylko odwiedzają nasze sklepy, ale jeszcze polecają naszą markę – komentuje Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
Biedronka została również jedną z najwyżej ocenianych marej stworzonych w Polsce w swojej kategorii, otrzymując tytuł Superbrands Polska Marka 2018.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Nagrody i wyróżnienia
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka z tytułem Solidnego Pracodawcy
hr
Nagrody i wyróżnienia
11.12.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Ranking TOP CEE: właściciel sieci Biedronka między gigantami
Nagrody i wyróżnienia
05.09.2019
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause