Jeśli twoje dziecko każdą wolą chwilę spędza kopiąc piłkę, przyprowadź je na „Dni Talentu” Akademii Młodych Orłów. Rekrutacja do bezpłatnych szkółek piłkarskich odbędzie się w najbliższe dwa weekendy 1 – 3 czerwca i 9 – 11 czerwca w 29 lokalizacjach w całej Polsce. W ubiegłym roku w projekcie wzięło udział ponad 5500 dziewcząt i chłopców.
Podczas „Dni Talentu” młodzi sportowcy będą mogli sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności i wziąć udział w specjalnych testach piłkarskich. Zajęcia te odbędą się pod okiem profesjonalnych trenerów PZPN. Na najlepszych uczestników czekają zaproszenia na całoroczne treningi w AMO w następnym sezonie.
– Polacy kochają piłkę nożną, a Biedronka chętnie ją wspiera, aby być jak najbliżej swoich klientów. Dlatego niedawno przedłużyliśmy umowę z PZPN i do końca 2022 r. pozostajemy Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pasją do futbolu staramy się też zarazić najmłodszych i pokazać im, jak ważna jest aktywność fizyczna – stąd nasz udział w projekcie Akademia Młodych Orłów. W czasie „Dni Talentów” czekamy na wszystkich młodych piłkarzy – tych z ambicjami i tych, dla których kopanie piłki to po prostu frajda – mówi Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej JMP.
Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej tak przedstawia założenia AMO: - Akademia Młodych Orłów PZPN to bezpłatne treningi piłkarskie dla chłopców i dziewczynek w wieku od 6 do 11 lat. W zajęciach mogą uczestniczyć młodzi zawodnicy zrzeszeni w klubach sportowych oraz ci bez przynależności klubowej. Projekt AMO koncentruje się na szkoleniu, dlatego Akademie nie prowadzą współzawodnictwa z klubami i szkółkami piłkarskimi. Chcemy z nimi współpracować, dlatego zawsze podkreślamy, że AMO jest formą dodatkowego treningu. Wszyscy chcą widzieć w młodych chłopcach Lewandowskich, Glików, Krychowiaków. Ale droga do ich poziomu jest jedna: praca, praca, praca – zaznacza sekretarz PZPN.
PZPN realizuje AMO wspólnie z Biedronką od 2014 r. W ramach projektu prowadzone są bezpłatne szkółki piłkarskie, w których dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Młodzi zawodnicy w każdej Akademii podzieleni są na 16-osobowe grupy – po dwie w każdej kategorii wiekowej, czyli w Skrzatach (6-7 lat), Żakach (8-9 lat) oraz Orlikach (10-11 lat). W sezonie 2017/18 w ramach Akademii w całej Polsce trenuje już ponad 2700 dzieci. Zajęcia prowadzi 136 trenerów, w tym 3 z licencją UEFA PRO. Więcej o projekcie na https://www.laczynaspilka.pl/akademia-mlodych-orlow.html.
A dla tych, którzy obok aktywności sportowej, chcą również uzupełnić swoją wiedzę o Reprezentacji Polski i spełnić kolekcjonerską pasję Biedronka poleca szczególny album „Dumni z naszych”. W dniach 1 – 3 czerwca, w ramach specjalnej akcji „Piłkarski Dzień Dziecka” będzie on dostępny w wyjątkowo atrakcyjnej cenie 4,99 zł, a liczba kart i naklejek wydawanych za zakupy zostanie podwojona. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.biedronka.pl/dumniznaszych.
– Polacy kochają piłkę nożną, a Biedronka chętnie ją wspiera, aby być jak najbliżej swoich klientów. Dlatego niedawno przedłużyliśmy umowę z PZPN i do końca 2022 r. pozostajemy Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pasją do futbolu staramy się też zarazić najmłodszych i pokazać im, jak ważna jest aktywność fizyczna – stąd nasz udział w projekcie Akademia Młodych Orłów. W czasie „Dni Talentów” czekamy na wszystkich młodych piłkarzy – tych z ambicjami i tych, dla których kopanie piłki to po prostu frajda – mówi Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej JMP.
Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej tak przedstawia założenia AMO: - Akademia Młodych Orłów PZPN to bezpłatne treningi piłkarskie dla chłopców i dziewczynek w wieku od 6 do 11 lat. W zajęciach mogą uczestniczyć młodzi zawodnicy zrzeszeni w klubach sportowych oraz ci bez przynależności klubowej. Projekt AMO koncentruje się na szkoleniu, dlatego Akademie nie prowadzą współzawodnictwa z klubami i szkółkami piłkarskimi. Chcemy z nimi współpracować, dlatego zawsze podkreślamy, że AMO jest formą dodatkowego treningu. Wszyscy chcą widzieć w młodych chłopcach Lewandowskich, Glików, Krychowiaków. Ale droga do ich poziomu jest jedna: praca, praca, praca – zaznacza sekretarz PZPN.
PZPN realizuje AMO wspólnie z Biedronką od 2014 r. W ramach projektu prowadzone są bezpłatne szkółki piłkarskie, w których dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Młodzi zawodnicy w każdej Akademii podzieleni są na 16-osobowe grupy – po dwie w każdej kategorii wiekowej, czyli w Skrzatach (6-7 lat), Żakach (8-9 lat) oraz Orlikach (10-11 lat). W sezonie 2017/18 w ramach Akademii w całej Polsce trenuje już ponad 2700 dzieci. Zajęcia prowadzi 136 trenerów, w tym 3 z licencją UEFA PRO. Więcej o projekcie na https://www.laczynaspilka.pl/akademia-mlodych-orlow.html.
A dla tych, którzy obok aktywności sportowej, chcą również uzupełnić swoją wiedzę o Reprezentacji Polski i spełnić kolekcjonerską pasję Biedronka poleca szczególny album „Dumni z naszych”. W dniach 1 – 3 czerwca, w ramach specjalnej akcji „Piłkarski Dzień Dziecka” będzie on dostępny w wyjątkowo atrakcyjnej cenie 4,99 zł, a liczba kart i naklejek wydawanych za zakupy zostanie podwojona. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.biedronka.pl/dumniznaszych.