Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
marki producenckiemarki własne

Przegląd prasy w Biedronce – nowe tytuły już dostępne

09.08.2018

Biedronka intensywnie rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.
Proponowane przez sieć tytuły to liderzy rynkowi – „Fakt”, „Super Express” i „Nasz Dziennik” wśród dzienników ogólnopolskich, „Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek Polska” wśród tygodników opinii oraz „Kobieta i Życie” i „Dobre Rady” wśród miesięczników poradnikowych. W ofercie sieci znaleźć można również najpopularniejszy tygodnik telewizyjny „Tele Tydzień”, najbardziej poczytne magazyny kobiece, takie jak „Przyjaciółka” czy „Tina” oraz motoryzacyjne – „Auto Świat” i „Motor”, a także obowiązkową lekturę codzienną wszystkich fanów sportu, czyli „Przegląd Sportowy”. W sklepach dostępne są też regionalne dzienniki.
– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.
W ofercie sieci Biedronka na terenie całego kraju dostępne są także wydawane na jej zlecenie czasopisma: „Kropka TV”, „Moje smaki życia” oraz „Mój pies i kot”.
Więcej informacji na temat oferty prasy można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

marki producenckiemarki własne
Read More
Informacje produktowe
Polskie smaki. Specjały kuchni regionalnej w nowej ofercie Biedronki
promocje
marki własne
marki producenckie
13.02.2020
Informacje produktowe
Rowerowy zawrót głowy w Biedronce
O kondycję należy dbać o każdej porze roku, a wiosną pogoda sprzyja ruchowi na świeżym powietrzu. Tuż po świętach, które z pewnością wiele osób spędziło przy suto zastawionych stołach, warto wybrać się do Biedronki, która wspiera klientów w wyborze odpowiedniej dla nich ...
marki producenckie
marki własne
23.04.2019
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka rezygnuje z jaj klatkowych
marki własne
marki producenckie
ekologia
03.12.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause