Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne
Nagrody i wyróżnienia

Biedronka po raz szósty z rzędu wygrała prestiżową Top Markę

06.11.2018

Biedronka po raz kolejny została liderem prestiżowego rankingu najpopularniejszych marek w mediach. Sieć sklepów wygrała w kategorii „Markety Spożywcze”. W tym roku dziennikarze i użytkownicy mediów społecznościowych napisali o Biedronce prawie 470 tys. razy. Informacje o niej dotarły do ponad 800 mln odbiorców – to dwukrotnie więcej, niż w zeszłym roku i niemal dwukrotnie więcej, niż w przypadku konkurencji.

Top Marka organizowana była przez magazyn „Press” i firmę Press-Service Monitoring Mediów po raz jedenasty. O miejscu w rankingu decydowała tzw. siła marki. Ten wskaźnik to wypadkowa kilku zmiennych (liczby publikacji, impaktu i indeksu sentymentu) świadczących o liczbie kontaktów odbiorców z marką i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.
W przypadku Biedronki siła marki wyniosła 1 882 296 i był to najlepszy wynik w kategorii „Markety Spożywcze”. O sieci sklepów Biedronka, w badanym okresie od lipca 2017 r. do czerwca 2018 r. przeczytało ponad 800 mln czytelników. Biedronka zdeklasowała w ten sposób konkurencję – informacje o sieci Lidl dotarły do nieco ponad 400 mln osób, podobny wynik odnotowało Tesco. Łącznie, o Biedronce pojawiło się 468 833 publikacji. Dla porównania: o sieci Tesco pisano 370 129 razy, o Lidlu: 246 603 razy.
- Zwycięstwo po raz szósty z kolei to dla nas powód do dumy, warto bowiem zauważyć, że nie udało się to nigdy żadnej marce – mówi Arkadiusz Mierzwa, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A. – Jest to też dowód na to, że przyjęta przez naszą firmę strategia komunikacji przynosi efekty: nasza marka jest rozpoznawalna, a z przekazem dotarliśmy do prawie dwukrotnie większej liczby osób, niż konkurenci z drugiego i trzeciego miejsca.
Dziennikarze i internauci najczęściej pisali o Biedronce w kontekście akcji promocyjnej „Gang Świeżaków”, chętnie komentowano też przedłużenie umowy z PZPN na sponsorowanie reprezentacji Polski. Więcej o konkursie można przeczytać w listopadowo-grudniowym numerze miesięcznika „Press”.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Nagrody i wyróżnienia
Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka z tytułem Solidnego Pracodawcy
Nagrody i wyróżnienia
hr
11.12.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Ranking TOP CEE: właściciel sieci Biedronka między gigantami
Nagrody i wyróżnienia
05.09.2019
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause