Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
marki własneAkcje lojalnościowe

Milionem książek o Słodziakach Biedronka rozczytała Polaków

04.01.2019

Warto czytać! – dlatego Biedronka od lat kreuje modę na książki. I ma sukcesy: aż 1 mln książek o przygodach sympatycznych Słodziaków jest już w rękach klientów. W ramach akcji „Gang Słodziaków” Biedronka wydała dwie publikacje - wiele wskazuje na to, że stały się one absolutnymi bestsellerami 2018.

- Już niemal od 10 lat książki są stałym elementem oferty Biedronki – można je znaleźć we wszystkich sklepach sieci. Z roku na rok są coraz bardziej popularne. Jednak efekt naszej akcji „Gang Słodziaków”, czyli 1 mln wydanych egzemplarzy obu części przygód Słodziaków przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że w tak pozytywny sposób udało nam się wpłynąć na zwyczaje czytelnicze Polaków – mówi Piotr Szymanowicz, lider akcji „Gang Słodziaków”.
Książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków” można było odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach ostatniej akcji lojalnościowej Biedronki „Gang Słodziaków”; można je także było kupić w atrakcyjnej cenie 9,99 zł/szt. W ramach akcji do zdobycia były również maskotki. Cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka zamówiła ich trzy dodatkowe dostawy. Ostatnia trafiła na półki sklepu na przełomie roku.
Biedronka zaprzyjaźnia klientów z czytaniem
Biedronka podejmuje wiele starań, by zachęcić klientów do czytania. Dzięki tym aktywnościom tylko w ciągu ostatnich trzech lat Biedronka sprzedawała rocznie średnio ok.12 mln egzemplarzy książek.

Dużą akcją Biedronki promującą czytelnictwo jest konkurs Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, skierowany do debiutujących pisarzy i ilustratorów. Do tej pory w ramach projektu ukazały się tytuły: „Szary domek”, „Córka bajarza”, „Nieustraszony Strach na Wróble”, a od 26 listopada br. w sklepach sieci można kupić najnowszą książkę laureatki Piórka, pt. „Mały Saj i wielka przygoda”. Tytuły wydane w efekcie wszystkich czterech edycji konkursu sprzedały się już w 130 tys. egzemplarzy.
Biedronka, we współpracy z Fundacją „Czas dzieci”, organizowała też skierowany do dzieci „Ostry Dyżur Literacki”. W ramach przedsięwzięcia dzieci otrzymywały symboliczną receptę na książkę wraz z zaleceniami pomagającymi rozwijać kompetencje czytelnicze.
Oczywiście Biedronka nie zapomina również o dorosłych. Sieć nie tylko rozbudowuje ofertę książkową dla nich, cyklicznie wprowadzając na półki zarówno klasyki literatury, jak i najnowsze bestsellery. Dodatkowo prowadzi też akcje specjalne, w ramach których klienci mają możliwość sięgnięcia np. po książki nominowane do nagrody NIKE, a w zeszłym roku dzieła noblisty Ishiguro Kazuo. Biedronka organizuje także akcje promujące ofertę książkową, jak np. „2 mln książek za 4,99 zł”.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

marki własneAkcje lojalnościowe
Read More
Informacje produktowe
Kampania marketingowa Gang Słodziaków wystartowała
26 sierpnia br. ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjny...
promocje
Akcje lojalnościowe
marki własne
27.08.2018
Read More
Informacje korporacyjne
Już 7 mln klientów korzysta z rabatów i ofert specjalnych dzięki karcie Moja Biedronka
Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników. To dobry czas na podsumowania. W samym 2018 r. dzięki karcie klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różnorodne produkty. Karta Moja Biedronka dawała też możliwość otrzymania dodatkowych nakleje...
Akcje lojalnościowe
marki własne
21.02.2019
Read More
Informacje produktowe
Gang Fajniaków – nowi superbohaterowie Biedronki
fajniaki
Akcje lojalnościowe
gang fajniaków
26.08.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause