Blisko 40 tysięcy kibiców, 1520 zawodników z 44 krajów, 120 zużytych piłek… Już ta mała próbka statystyk dotychczasowych sześciu edycji Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej robi wrażenie. Finały siódmych Mistrzostw już w niedzielę 14 lipca, na stadionie Legii Warszawa. Sponsorem głównym wyjątkowego mundialu jest Biedronka, która sama może pochwalić się imponującymi liczbami: przekazała już młodym piłkarzom 24 tysiące butelek wody mineralnej, tonę jabłek i tonę bananów.
Nasza sieć z dumą wspiera tę imprezę od samego jej początku i cieszy nas, że Mistrzostwa tak się rozwinęły. Dla Biedronki propagowanie sportu, a w szczególności piłki nożnej jest szczególnie ważne. To sposób promocji cennych wartości, budowania więzi i narodowej dumy. Dlatego sponsorujemy Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka i jesteśmy sponsorem „dorosłej” polskiej reprezentacji.
Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny Regionu Warszawa w Jeronimo Martins Polska S.A.
Dla kogo złoto?
Jeśli wygrywać, to tylko z najlepszymi.
Krzysztof Kot, trener reprezentacji Polski dzieci z domów dziecka