Legia Warszawa jest jedynym polskim i jednym z siedmiu europejskich klubów, który dołączył do programu edukacyjnego „Celuj w zdrowie”. Z zaproszenia Fundacji Legii do akcji propagującej sportowy tryb życia i właściwy sposób odżywiania skorzysta 260 dzieci z czterech warszawskich szkół podstawowych, w wieku 9-10 lat. Partnerem programu jest sieć Biedronka.
„Celuj w Zdrowie” to bezprecedensowy program realizowany przy polskim klubie, którego beneficjentami będą setki dzieci z czterech warszawskich szkół podstawowych ze Śródmieścia, Woli i Pragi. Wyróżnia go systematyczna praca z dziećmi przez 20 tygodni oraz zaangażowanie rodziców i nauczycieli, którzy wzięli udział w specjalnym szkoleniu. Mam nadzieję, że dzięki wsparciu piłkarzy Legii nasi uczestnicy będą jeszcze mocniej zmobilizowani do osiągania własnych celów. Inauguracja programu nie przypadkiem odbywa się w październiku. To miesiąc, w którym przypada Światowy Dzień Walki z Otyłością. Jako Fundacja Legii prowadzimy i wspieramy zarówno inicjatywy dobroczynne, jak i prowadzimy programy łączące edukację i sport, które dają długofalowe, pozytywne rezultaty
mówi Paweł Aleksandrowicz z Fundacji Legii.
Jesteśmy odpowiedzialni za wartość odżywczą produktów, które oferujemy w naszych sklepach, ze szczególnym wskazaniem na produkty marki własnej. Co za tym idzie, czujemy się współodpowiedzialni również za dietę naszych klientów. W Biedronce chcemy pomagać rodzicom i dzieciom w układaniu smacznej, zbilansowanej diety oraz proponować uczniom produkty, które mają odpowiednie walory odżywcze
mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka