Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Smaczna edukacja w Biedronce
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność
edukacja

Smaczna edukacja w Biedronce

16.01.2020

Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Przed warszawskimi uczniami nie lada zadanie – będą dokładnie przyglądać się produktom w Biedronce. Jaki jest tego powód? Biedronka wspólnie z Fundacją Legii zaprosiła warszawskich uczniów do wyjątkowej aktywności. W ramach programu „Celuj w zdrowie” dzieci sprawdzają składy produktów dostępnych w Biedronce pod kątem zdrowego odżywiania. 

Pierwsza edycja rozpoczętego w październiku 2019 roku programu Fundacji Legii, którego partnerem jest Biedronka, osiągnęła właśnie półmetek. To właśnie teraz uczniowie warszawskich szkół z Woli, Pragi i Śródmieścia udają się do sklepów Biedronka na specjalnie przygotowane lekcje w oparciu o przygotowane scenariusze z atrakcyjnymi zadaniami do wypełnienia.
Dzięki temu projektowi edukacja o prawidłowym żywieniu trafi do szczególnie otwartych na wiedzę młodych głów w formie najbardziej adekwatnej: przez ćwiczenia praktyczne. To właśnie sklepy są tym miejscem, gdzie podejmujemy wybory żywieniowe – rodzinnie, ale też indywidualnie.
0B0A0024.jpg0B0A9812.jpg0B0A0018.jpg0B0A9875.jpg0B0A0225.jpg0B0A0107.jpg0B0A0231.jpg0B0A9853.jpg0B0A9892.jpg0B0A0066.jpg0B0A0269.jpg0B0A9965.jpg0B0A9998.jpg
Przeczytaj więcej o programie "Celuj w zdrowie"

W Biedronce czujemy dużą odpowiedzialność za jakość, ale też wartość odżywczą produktów, które oferujemy naszym klientom. Mamy własną politykę żywieniową i szczególne wymagania wobec produktów marki własnej Biedronka przeznaczonych dla dzieci. Już dziś żaden z nich nie zawiera: konserwantów, glutaminianu monosodowego czy fosforanów. Sklep spożywczy to także faktyczne miejsce, gdzie klienci zastanawiają się, jaki produkt jest dla nich najlepszy i który finalnie wybrać. Jest to więc świetna przestrzeń, by przekazywać wiedzę o zasadach zrównoważonej diety.

dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka

W trakcie specjalnie opracowanych zajęć w sklepach uczestnicy mają możliwość w praktyce odbyć naukę czytania etykiet, przeanalizować skład produktów oraz sprawdzić zawartość tłuszczy czy cukrów w danym artykule. Dowiedzą się też, czym różni się sok od nektaru czy napoju.  Specjaliści Biedronki - Świeżoznawcy są oczywiście do dyspozycji uczniów i nauczycieli w trakcie zajęć. Młodzi podopieczni będą mieli też możliwość naocznego sprawdzenia, jaka jest prawidłowa codzienna porcja warzyw i owoców.

Dla Fundacji Legii istotą pomagania w zakresie edukacji jest rozwijanie trwałego sposobu wsparcia, dlatego zaangażowaliśmy się w dwuletni program. Zdrowie jest w centrum naszego zainteresowania. Bardzo nas cieszy aktywny udział 260 dziewcząt i chłopców oraz współpracujących z Fundacją Legii nauczycieli. Razem zwiększamy zainteresowanie tematem aktywności fizycznej, właściwego odżywienia, a przede wszystkim pomagamy wypracować dobre nawyki.

Paweł Aleksandrowicz, menadżer ds. rozwoju edukacji Fundacji Legii

Działania z zakresu edukacji żywieniowej są jednym z filarów działalności Biedronki na polu społecznej odpowiedzialności, a „Celuj w zdrowie” to kolejny projekt sieci w tym obszarze, obok m.in. realizowanego z partnerami, już po raz piąty, programu „Zielona Kraina”.
Więcej o projektach można przeczytać tutaj:
  • „Celuj w Zdrowie”
  • „Zielona Kraina”

Projekt „Celuj w Zdrowie” jest współfinansowany przez EFDN, Fundację UEFA, Fundację Legii oraz Biedronkę.

Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

edukacja
Załączniki
0B0A9998.jpg
jpg
Pobierz
0B0A0024.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9812.jpg
jpg
Pobierz
0B0A0238.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9924.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9929.jpg
jpg
Pobierz
0B0A0018.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9766.jpg
jpg
Pobierz
0B0A0269.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9892.jpg
jpg
Pobierz
0B0A9853.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka oklaskuje nowych Mistrzów Polski w Piłce Nożnej
edukacja
sport
społeczna odpowiedzialność
14.09.2020
Społeczna odpowiedzialność
Kto zostanie Mistrzem Polski? Już od 11 lat Biedronka wspiera młodych piłkarzy z domów dziecka
sport
edukacja
CSR
07.09.2020
Społeczna odpowiedzialność
Magia Słodziaków dociera do tysięcy polskich szkół
Akcje lojalnościowe
edukacja
03.10.2019
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO