Przed warszawskimi uczniami nie lada zadanie – będą dokładnie przyglądać się produktom w Biedronce. Jaki jest tego powód? Biedronka wspólnie z Fundacją Legii zaprosiła warszawskich uczniów do wyjątkowej aktywności. W ramach programu „Celuj w zdrowie” dzieci sprawdzają składy produktów dostępnych w Biedronce pod kątem zdrowego odżywiania.
W Biedronce czujemy dużą odpowiedzialność za jakość, ale też wartość odżywczą produktów, które oferujemy naszym klientom. Mamy własną politykę żywieniową i szczególne wymagania wobec produktów marki własnej Biedronka przeznaczonych dla dzieci. Już dziś żaden z nich nie zawiera: konserwantów, glutaminianu monosodowego czy fosforanów. Sklep spożywczy to także faktyczne miejsce, gdzie klienci zastanawiają się, jaki produkt jest dla nich najlepszy i który finalnie wybrać. Jest to więc świetna przestrzeń, by przekazywać wiedzę o zasadach zrównoważonej diety.
dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka
Dla Fundacji Legii istotą pomagania w zakresie edukacji jest rozwijanie trwałego sposobu wsparcia, dlatego zaangażowaliśmy się w dwuletni program. Zdrowie jest w centrum naszego zainteresowania. Bardzo nas cieszy aktywny udział 260 dziewcząt i chłopców oraz współpracujących z Fundacją Legii nauczycieli. Razem zwiększamy zainteresowanie tematem aktywności fizycznej, właściwego odżywienia, a przede wszystkim pomagamy wypracować dobre nawyki.
Paweł Aleksandrowicz, menadżer ds. rozwoju edukacji Fundacji Legii
Projekt „Celuj w Zdrowie” jest współfinansowany przez EFDN, Fundację UEFA, Fundację Legii oraz Biedronkę.