Marzenia nie spełniają się same, trzeba po nie sięgnąć. Przypomina o tym konkurs Piórko. Szósta edycja nagrody Biedronki za książkę dla dzieci rusza 24 lutego br. i zachęca debiutujących pisarzy: nadsyłajcie swoje teksty na konkurs, przecież szansa na 100 tys. zł nagrody nie trafia się co dzień! Autorzy wciągających historii dla dzieci mają czas do 23 marca. Komplet szczegółowych informacji jest do znalezienia na stronie piorko.biedronka.pl.
Nawet będąc literatem trudno jest opisać radość, jaką się czuje widząc książkę ze swoim nazwiskiem na okładce na półkach sklepów Biedronka w całym kraju. Wygrana oznaczała więc dla mnie nie tylko pieniądze, ale i spełnienie marzeń
Katarzyna Wierzbicka, laureatka „Piórka 2019” w kategorii Tekst, autorka książki „O królewiczu, który się odważył!” z ilustracjami Julii Hanke
Miejsce książki w sercach dzieci
Obchodząc w tym roku 25-lecie działalności Biedronki w Polsce szczególnie cieszymy się z tego, że udaje nam się łączyć rozwój naszej sieci z promowaniem ważnych społecznie idei. Jedną z tych kluczowych jest promocja czytelnictwa. W wielu polskich gminach Biedronka jest jedynym miejscem, w którym można fizycznie dotknąć i kupić książki. A dla wielu początkujących literatów konkurs „Piórko” jest najlepszą trampoliną do przyszłej kariery. Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja przyniesie kolejne rekordy w liczbie zgłoszonych prac zarówno jeśli chodzi o tekst, jak i o grafikę, a wydana pod koniec roku książka będzie jednym z ulubionych prezentów świątecznych
Arkadiusz Mierzwa, juror Piórka i dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka
Debiutuj z Piórkiem
