Skala działalności powinna iść w parze z odpowiedzialnością, co doskonale rozumie Biedronka – największa sieć handlowa w Polsce. Od ćwierćwiecza nie tylko towarzyszy Polakom w zaspokajaniu ich codziennych potrzeb zakupowych, ale także angażuje się w tworzenie bardziej przyjaznego i lepszego otoczenia. Najważniejsze tego typu działania opisuje pierwszy raport zrównoważonego rozwoju. Dokument zbudowano wokół 5 strategicznych filarów odpowiedzialności, przyjętych w grupie Jeronimo Martins i sieci Biedronka. Z okazji publikacji raportu Biedronka przygotowała również nową odsłonę swoich stron www dedykowanych działaniom CSR.
Lider rynku, który wyznacza trendy
Jako największa sieć handlowa w Polsce zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, która na nas spoczywa oraz wpływu jaki, ze względu na naszą skalę, wywieramy na klientów, pracowników, partnerów handlowych, społeczności lokalne, a także środowisko. Oprócz szczegółowych danych za lata 2018-2019 w raporcie znajdziemy również podsumowanie naszej 25-letniej obecności na polskim rynku na polu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka