Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność
piórko

Chcesz wygrać 100 tys. zł? Do 21 marca zgłoś tekst w konkursie Biedronki Piórko 2017

08.03.2017

Piszesz teksty literackie, ale jeszcze ich nie publikowałeś? Chcesz pokazać innym swój talent i spełnić marzenia o karierze pisarza? Wyślij tekst dla dzieci do 21 marca br. i wygraj 100 tys. zł. Szczegółowe informacje dotyczące udziału w konkursie „Piórko 2017. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” i formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej: www.piorko2017.biedronka.pl

Trzecia edycja konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” ruszyła 9 lutego br. W pierwszym etapie, na najlepszy tekst dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, których prace literackie nie były nigdy publikowane w druku lub wydawnictwach oznaczonych numerami ISBN lub ISSN. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 prace o objętości od 20 tys. do 60 tys. znaków każda. Do konkursu mogą zgłaszać się osoby, które uczestniczyły w poprzednich edycjach, ale nie zostały laureatami. W tegorocznej edycji mogą wziąć również udział osoby posiadające obywatelstwo polskie, ale zamieszkałe poza granicami kraju.
– Konkurs "Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" to przygoda mojego życia i  bajka o tym, jak spełniają się marzenia. Wiele marzeń... Debiut – niezwykły, z fajerwerkami, publikacja  książki, olbrzymi nakład, imponująca nagroda finansowa, która pozwala spełniać kolejne marzenia, ogrom nowych doświadczeń i spotkania ze wspaniałymi, życzliwymi i inspirującymi ludźmi. Konkursowi towarzyszy tyle pozytywnych emocji, że nie sposób oddać je w słowach, a dominujące nad wszystkim uczucie szczęścia wciąż każe pytać, czy to wszystko działo się naprawdę – mówi Katarzyna Szestak, autorka książki „Szary domek”, laureatka „Piórko 2015”.
Autor najlepszego tekstu, wyłonionego przez Kapitułę Nagrody, zostanie ogłoszony 8 czerwca br. Tego samego dnia wystartuje również drugi etap konkursu skierowany do ilustratorów. Ich zadanie będzie polegało na przygotowaniu ilustracji do nagrodzonej treści. Wyniki drugiego etapu zostaną ogłoszone 24 sierpnia br. Książka, autorstwa laureatów dwóch etapów konkursu, zostanie wydana i trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w listopadzie br. 
„Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”
Konkurs stanowi formę wsparcia dla debiutujących pisarzy i ilustratorów. Ponadto dzięki tej inicjatywie oraz bogatej ofercie książek w przystępnej dla każdego cenie, Biedronka chce zachęcić dzieci oraz ich rodziców do lektury. Łącznie w dwóch edycjach zgłoszonych zostało około 10 tysięcy prac tekstowych i graficznych. Natomiast książki wydane w jego ramach: „Szary domek” Katarzyny Szestak (ilustracje Natalii Jabłońskiej) oraz „Córka bajarza” Moniki Radzikowskiej (ilustracje Moniki Białej) sprzedały się w ponad 65 tys. egzemplarzy.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

piórko
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Tajemnica Dziadka piwnicy warta 100 tys. zł. Wielka wygrana w konkursie Biedronki Piórko
piórko
konkurs Biedronki
książki dla dzieci
CSR
23.06.2020
Społeczna odpowiedzialność
Piórko: Ostatni dzwonek dla debiutujących pisarzy, by wygrać 100 tys. zł w konkursie Biedronki
piórko
19.03.2020
Społeczna odpowiedzialność
Jak dobrze wydać milion złotych. Konkurs Biedronki „Piórko” wspiera czytelnictwo w Polsce.
piórko
01.08.2019
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause