Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
sportpromocjeAkcje lojalnościowe

„Dumni z naszych”, czyli Biedronka rozpala emocje kibiców nową akcją kolekcjonerską

07.05.2018

Już od 7 maja Biedronka startuje z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie. To kolejna po „Gangu Świeżaków” akcja Biedronki, która angażuje klientów w zbieranie unikalnych gadżetów.

Album kolekcjonerski od Biedronki
Ekskluzywny album kolekcjonerski, który powstał przy współpracy PZPN i światowego lidera na rynku naklejek – firmy Panini, można kupić w każdym z 2825 sklepów Biedronka. Przedstawia on szczegóły dotyczące polskiej reprezentacji – dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia, ale także stanowi unikalny przewodnik po historii polskiej piłki nożnej. Dodatkowo klienci mogą zbierać i kolekcjonować w nim naklejki i specjalne karty. W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich.

– Jesteśmy Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, który chce być blisko kibiców nie tylko na stadionie, ale także podczas codziennych zakupów. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji wszystkim nam udzielą się najlepsze sportowe emocje, a za sprawą albumu zgłębimy też wiedzę o polskiej drużynie, która niejednokrotnie przyczyniła się do szybszego tętna u wielu kibiców. Zachęcamy wszystkich – rodziny i przyjaciół – do włączenia się w zbieranie i wymienianie się kartami oraz naklejkami, a jednocześnie do międzypokoleniowej podróży po historii naszego futbolu – mówi Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu Jeronimo Martins Polska S.A.

– W tym roku Biedronka przedłużyła umowę sponsoringową piłkarskich reprezentacji Polski na kolejne cztery lata. Cieszymy się, że nasz partner angażuje się również w promowanie polskiej piłki nożnej. W albumie „Dumni z naszych”, który jest produktem licencyjnym PZPN, kibice znajdą statystyki zawodników, ciekawostki ich dotyczące, terminarz rozgrywek najbliższych Mistrzostw, a także opis najważniejszych momentów w historii polskiego futbolu. ¬W ten sposób fani piłki nożnej mogą jeszcze lepiej poznać tajniki tego fascynującego sportu –powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Jak zbierać naklejki i karty kolekcjonerskie
Naklejki i karty kolekcjonerskie będzie można zbierać już od 7 maja i przechowywać w ekskluzywnym albumie, którego cena w pierwszym tygodniu akcji dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt. Pozostali klienci będą mogli nabyć album w cenie 14,99 zł/szt.

Za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzymuje 1 saszetkę z 3 naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka otrzymuje się dodatkowo 1 kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.
Ponadto przy wydanych 40 zł kolejną dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup 3 produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”. Za zakup 6 produktów specjalnych przysługują 2 dodatkowe karty kolekcjonerskie, itd.

Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Przykładowo:
  •  za transakcję o wartości 85 zł przy użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka, zakupie min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i 3 produktów specjalnych oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę” można otrzymać 2 saszetki z naklejkami (w sumie zawierających 6 naklejek) i 3 karty kolekcjonerskie.
  • Za transakcję o wartości 40 zł przy użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka, zakupie min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i 6 produktów specjalnych oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę” można otrzymać 1 saszetkę z naklejkami (w sumie 3 naklejki) i 3 karty kolekcjonerskie.

„Dumni z naszych” także mobilnie
Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też emocjonującą grę.

Akcja trwa od 7 maja do 1 lipca br. lub do wyczerpania zapasów. Regulamin akcji, w tym wykaz produktów wyłączonych oraz dodatkowe szczegóły na jej temat, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

sportpromocjeAkcje lojalnościowe
Read More
Informacje produktowe
Kolejna akcja lojalnościowa Biedronki zaangażowała miliony klientów
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano pon...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
09.07.2018
Read More
Informacje produktowe
Prawdziwi kibice najlepiej przygotują się do meczów w Biedronce
Już za kilkanaście dni rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji. Aby dobrze się do nich przygotować, warto zaopatrzyć się w Biedronce w nieodzowne atrybuty każdego kibica, dostępne w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Od środy 30 maja w sklepach sieci dostę...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
29.05.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumna z naszych” Biedronka powołała szeroką kadrę
Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerok...
Akcje lojalnościowe
promocje
sport
14.05.2018
Read More
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause