Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
Akcje lojalnościowepromocjesport

„Dumna z naszych” Biedronka powołała szeroką kadrę

14.05.2018

Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerokiej kadry już dziś można poczytać w specjalnym albumie dostępnym wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji „Dumni z naszych”.

Album „Dumni z naszych” jest elementem nowej akcji lojalnościowej Biedronki. Publikacja powstała przy współpracy PZPN i światowego lidera na rynku naklejek – firmy Panini. W albumie znaleźć można szczegóły na temat polskiej reprezentacji, dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia. Nie mogło w nim zabraknąć informacji o takich piłkarzach, jak np. Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny czy Kamil Glik. W sumie znajdziemy ciekawostki aż o 19 piłkarzach, z 35 powołanych do szerokiej kadry reprezentacji Polski na Mistrzostwa w Rosji.

Piłkarze są też prezentowani na naklejkach i kartach, które klienci otrzymują bez dodatkowych opłat w Biedronce za zakupy za min. 40 zł, a także gdy nabędą odpowiednie produkty, zgodnie z regulaminem akcji. Do zebrania w albumie jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne dla polskiego futbolu momenty, a także 18 kart kolekcjonerskich.

- Emocje kibiców właśnie zostały podgrzane ogłoszeniem w piątek szerokiej kardy przez Adama Nawałkę. A z Biedronką już teraz, dzięki specjalnie przygotowanej kolekcji, fani mogą lepiej poznawać wybranych zawodników, ich osiągnięcia i statystyki i to przy okazji codziennych zakupów. Zabawa będzie jeszcze ciekawsza dzięki darmowej aplikacji mobilnej darmowej aplikacji mobilnej „Dumni z naszych”, do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Pozwala ona archiwizować kolekcję zebranych kart i naklejek. Znaleźć w niej można także emocjonującą grę – zachęca Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska S.A.

Dzięki akcji Biedronki i albumowi „Dumni z naszych” kibicie mogą zapoznać się z historią polskiego futbolu, m.in. dowiedzieć się, kiedy został założony Polski Związek Piłki Nożnej, kiedy swoje pierwsze zwycięstwo odniosła polska reprezentacja i w którym roku zadebiutowała na mistrzostwach świata. Znajdziemy tu także terminarz rozgrywek najbliższych Mistrzostw w Rosji.

Naklejki i karty kolekcjonerskie można zbierać do 1 lipca br. Cena albumu dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt., a dla pozostałych klientów to 14,99 zł/szt. Szczegóły akcji, w tym jej regulamin, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Akcje lojalnościowepromocjesport
Read More
Informacje produktowe
Kolejna akcja lojalnościowa Biedronki zaangażowała miliony klientów
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano pon...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
09.07.2018
Read More
Informacje produktowe
Prawdziwi kibice najlepiej przygotują się do meczów w Biedronce
Już za kilkanaście dni rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji. Aby dobrze się do nich przygotować, warto zaopatrzyć się w Biedronce w nieodzowne atrybuty każdego kibica, dostępne w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Od środy 30 maja w sklepach sieci dostę...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
29.05.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumni z naszych”, czyli Biedronka rozpala emocje kibiców nową akcją kolekcjonerską
Już od 7 maja Biedronka startuje z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacj...
sport
promocje
Akcje lojalnościowe
07.05.2018
Read More
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause