Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
sportAkcje lojalnościowepromocje

Kolejna akcja lojalnościowa Biedronki zaangażowała miliony klientów

09.07.2018

Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.

Albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej, od początku akcji Biedronki, czyli od 7 maja br.,  cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Jednak w Dzień Dziecka klienci pobili rekord i kupili ich największą liczbę. Tego dnia w sieci wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami i naklejkami z wizerunkami piłkarzy. Klienci Biedronki otrzymali tego dnia ponad 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią, a także dni 29-30 czerwca, po meczu z Japonią.
 
- Zainteresowanie naszą akcją pokazuje, że piłka nożna to nasz sport narodowy, a emocje z nią związane rozpalają wszystkich – zarówno młodszych, jak i starszych. Zależy nam na tym, by jak najwięcej naszych klientów mogło skompletować pełne albumy pamiątkowe. Wcześniej w ponad 600 sklepach naszej sieci zorganizowaliśmy akcję wymiany kart i naklejek. Teraz, na zakończenie akcji, postanowiliśmy umożliwić klientom zakup saszetek – mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Biedronka sprzedaje saszetki z naklejkami i kartami do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, Biedronka wprowadziła natomiast obniżkę ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99zł/szt.

W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

sportAkcje lojalnościowepromocje
Read More
Informacje produktowe
Prawdziwi kibice najlepiej przygotują się do meczów w Biedronce
Już za kilkanaście dni rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji. Aby dobrze się do nich przygotować, warto zaopatrzyć się w Biedronce w nieodzowne atrybuty każdego kibica, dostępne w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Od środy 30 maja w sklepach sieci dostę...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
29.05.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumna z naszych” Biedronka powołała szeroką kadrę
Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerok...
Akcje lojalnościowe
promocje
sport
14.05.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumni z naszych”, czyli Biedronka rozpala emocje kibiców nową akcją kolekcjonerską
Już od 7 maja Biedronka startuje z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacj...
sport
promocje
Akcje lojalnościowe
07.05.2018
Read More
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause