Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność
piórko

Czasu coraz mniej! 16 lipca mija termin nadsyłania ilustracji na konkurs „Piórko”

09.07.2018

Już tylko 11 dni mają debiutujący ilustratorzy na przesłanie prac do drugiego etapu konkursu „Piórko 2018. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Aby wziąć w nim udział należy wykonać ilustracje obrazujące opowieść o Saju – małym chłopcu, mieszkającym w indyjskiej wiosce na skraju dżungli. Historia napisana przez Magdalenę Wiśniewską zwyciężyła w pierwszym etapie „Piórka”. Na autora najlepszych ilustracji czeka 100 tys. zł.

Wykonane dowolną techniką grafiki obrazujące  opowieść o Saju można nadsyłać do 16 lipca br. Konkursowe zgłoszenie musi składać się z jednej ilustracji na przednią okładkę wraz z czcionką tytułu oraz zestawu od pięciu do dziesięciu prac obrazujących wybrane fragmenty nagrodzonego tekstu. Prace ocenią przedstawiciele świata sztuki, którzy od lat zajmują się ilustracją dla dzieci. Wyniki konkursu dla ilustratorów poznamy 23 sierpnia br.

- Do pierwszego etapu tegorocznej edycji „Piórka” zgłoszono ponad 3300 tekstów. Liczymy, że odzew ze strony ilustratorów będzie podobny. A jest o co walczyć! Zwycięzcy obu etapów konkursu otrzymają nagrody po 100 tys. zł. Dodatkowo ich prace – tekst i ilustracje – zostaną wydane w formie książki, która jeszcze w tym roku trafi do sklepów Biedronka w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy – mówi Anetta Jaworska–Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Laureatką pierwszego etapu tegorocznej edycji „Piórka” jest Magdalena Wiśniewska – absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, która uczy obcokrajowców języka polskiego oraz pracuje w postprodukcji filmowej. Jej opowieść o Saju urzekła jury niezwykle plastycznym, pobudzającym wyobraźnię językiem. – Dzięki tej bajce znikają bariery, które ograniczają nas na co dzień – uznali jurorzy.

Sieć Biedronka organizuje konkurs „Piórko” od 2015 r. Do tej pory w jego ramach ukazały się trzy książki dla dzieci: „Szary domek”, „Córka bajarza” i „Nieustraszony Strach na Wróble”. Wszystkie zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Więcej informacji na temat tegorocznej edycji konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na stronie internetowej: www.piorko2018.biedronka.pl.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

piórko
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Tajemnica Dziadka piwnicy warta 100 tys. zł. Wielka wygrana w konkursie Biedronki Piórko
piórko
konkurs Biedronki
książki dla dzieci
CSR
23.06.2020
Społeczna odpowiedzialność
Piórko: Ostatni dzwonek dla debiutujących pisarzy, by wygrać 100 tys. zł w konkursie Biedronki
piórko
19.03.2020
Społeczna odpowiedzialność
Jak dobrze wydać milion złotych. Konkurs Biedronki „Piórko” wspiera czytelnictwo w Polsce.
piórko
01.08.2019
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause