• Prawie 6 mln złotych od Biedronki i jej klientów na wsparcie 33. Finału WOŚP
  • 30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
  • Biedronka - od zimowych szaleństw po szkolną codzienność
Prawie 6 mln złotych od Biedronki i jej klientów na wsparcie 33. Finału WOŚP
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
Biedronka - od zimowych szaleństw po szkolną codzienność
Blisko, bliżej Biedronka
Biedronka: wsparcie WOŚP i zakupy także w niedzielę
Sieć sklepów Biedronka już po raz czwarty jako sponsor główny rozpoczęła odliczanie do tegorocznego 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To już ostatnie dni, by podczas codziennych zakupów w Biedronce dołożyć swoją cegiełkę – przekazując datek lub nabywając ...
Czytaj więcej
50 tys. profesjonalistów na 30-lecie Biedronki
Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Wynik ten doskonale wpisuje się w ponad 4-letnią obecność marki na platformie, podczas której opublikowano ponad 1300 postów,...
Czytaj więcej
Biedronka od serca dla babci i dziadka

Kontakt dla mediów

Klauzula RODO dostępna tutaj

Newsletter

Multimedia
Zobacz wszystkie
Zakupy w Biedronce
Zobacz galerię
PRODUKTY
Zobacz galerię
GLOVO
Zobacz galerię

Kim Jesteśmy - Jeronimo Martins Polska S.A.

Jerónimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, posiadającej sklepy zlokalizowane w ponad 1300 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 29 lat. Na koniec 2024 roku posiadała 3 730 placówek. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2022 r. Biedronka współpracowała z prawie 1400 polskich dostawców, od których pochodziło ponad 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jerónimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 81 tys. osób, jest największym pracodawcą w Polsce. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.