Już 250 pisarzy zgłosiło swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015
Po niespełna trzech tygodniach od ogłoszenia konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” aż 250 osób przesłało swoje zgłoszenia. Zwycięski maszynopis z najlepszym tekstem dla dzieci w wieku 4-10 lat, zilustrowany przez najlepszego rysownika drugiego e...
Czytaj więcej
Biedronka i Instytut Żywności i Żywienia razem na rzecz zdrowia
Jeronimo Martins Polska oraz Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła połączyły siły, by jak najskuteczniej edukować konsumentów w zakresie zasad właściwego żywienia oraz prawidłowej diety. Podpisana 20 marca br. umowa o współpracy zakłada wspa...
Czytaj więcej
Biedronka pierwszą siecią handlową w Polsce z certyfikatem ISO 14001
Sieć Biedronka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, uzyskała prestiżowy certyfikat zgodności z międzynarodową normą ISO 14001. Dokument potwierdza, że wdrożony w centrach dystrybucyjnych sieci Biedronka System Zarządzania Środowiskowego spełnia wymagania w zakresie och...
Czytaj więcej
Wielkanocne przysmaki i dekoracje w Biedronce
W sklepach sieci Biedronka od 12 marca można poczuć smaki Wielkanocy. Do oferty powróciła linia produktów premium La Speciale. Dostępne są również tradycyjne produkty wielkanocne: pisanki, baranki, zające, koszyki, a także artykuły do dekoracji wnętrz. Asortyment zawar...
Czytaj więcej
Modne bluzki i T-shirty młodych projektantek w sklepach Biedronki
16 marca br. poznaliśmy laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowanego przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Bluzki i T-shirty z zaprojektowanymi przez studentki nadrukami trafią d...
Czytaj więcej
100 tysięcy złotych do zdobycia za najlepszy tekst dla dzieci w konkursie Biedronki dla pisarzy-amatorów
5 marca ruszył wyjątkowy konkurs „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci", organizowany przez sieć Biedronka. Ma on na celu wyłonienie najlepszego tekstu dla dzieci spośród prac nadsyłanych przez autorów, którzy do tej pory jeszcze nie publikowali*. Nagroda...
Czytaj więcej
Sieć Biedronka partnerem Welconomy Forum in Toruń
W dniach 2-3 marca 2015 roku w Toruniu odbędzie się XXII edycja Forum Gospodarczego pod nową nazwą Welconomy Forum in Toruń. Sieć Biedronka po raz czwarty została partnerem tego wydarzenia.
Czytaj więcej
„Czytaj etykiety” w sklepach sieci Biedronka
Jeszcze do 18 marca w sklepach sieci Biedronka na terenie województwa mazowieckiego trwa akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego P...
Czytaj więcej
Biedronka poleca portugalskie smaki
Już od 19 lutego Biedronka zaprasza swych klientów do Portugalii. W akcji „Odkryj smaki Portugalii” królują ryby i owoce morza. Towarzyszy jej publikacja poświęcona portugalskim winnicom wydana pod patronatem Biedronki przez „Magazyn Wino”. Ofertę kulinarną uzupełnia pro...
Czytaj więcej
Klienci wybrali 20 nowych produktów na 20. urodziny Biedronki
Gotowe zestawy sałatkowe, produkty pełnoziarniste oraz nowoczesne rozwiązania do przechowywania żywności to wybrane przykłady zwycięzców specjalnej edycji projektu konsumenckiego Biedronki Testujemy. Z okazji 20 lecia sieci ponad 21 tys. klientów wybrało 20 produktów, st...
Czytaj więcej
Już 250 pisarzy zgłosiło swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015
Po niespełna trzech tygodniach od ogłoszenia konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” aż 250 osób przesłało swoje zgłoszenia. Zwycięski maszynopis z najlepszym tekstem dla dzieci w wieku 4-10 lat, zilustrowany przez najlepszego rysownika drugiego e...
Czytaj więcej
Biedronka i Instytut Żywności i Żywienia razem na rzecz zdrowia
Jeronimo Martins Polska oraz Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła połączyły siły, by jak najskuteczniej edukować konsumentów w zakresie zasad właściwego żywienia oraz prawidłowej diety. Podpisana 20 marca br. umowa o współpracy zakłada wspa...
Czytaj więcej
Biedronka pierwszą siecią handlową w Polsce z certyfikatem ISO 14001
Sieć Biedronka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, uzyskała prestiżowy certyfikat zgodności z międzynarodową normą ISO 14001. Dokument potwierdza, że wdrożony w centrach dystrybucyjnych sieci Biedronka System Zarządzania Środowiskowego spełnia wymagania w zakresie och...
Czytaj więcej
Wielkanocne przysmaki i dekoracje w Biedronce
W sklepach sieci Biedronka od 12 marca można poczuć smaki Wielkanocy. Do oferty powróciła linia produktów premium La Speciale. Dostępne są również tradycyjne produkty wielkanocne: pisanki, baranki, zające, koszyki, a także artykuły do dekoracji wnętrz. Asortyment zawar...
Czytaj więcej
Modne bluzki i T-shirty młodych projektantek w sklepach Biedronki
16 marca br. poznaliśmy laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowanego przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Bluzki i T-shirty z zaprojektowanymi przez studentki nadrukami trafią d...
Czytaj więcej
100 tysięcy złotych do zdobycia za najlepszy tekst dla dzieci w konkursie Biedronki dla pisarzy-amatorów
5 marca ruszył wyjątkowy konkurs „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci", organizowany przez sieć Biedronka. Ma on na celu wyłonienie najlepszego tekstu dla dzieci spośród prac nadsyłanych przez autorów, którzy do tej pory jeszcze nie publikowali*. Nagroda...
Czytaj więcej
Sieć Biedronka partnerem Welconomy Forum in Toruń
W dniach 2-3 marca 2015 roku w Toruniu odbędzie się XXII edycja Forum Gospodarczego pod nową nazwą Welconomy Forum in Toruń. Sieć Biedronka po raz czwarty została partnerem tego wydarzenia.
Czytaj więcej
„Czytaj etykiety” w sklepach sieci Biedronka
Jeszcze do 18 marca w sklepach sieci Biedronka na terenie województwa mazowieckiego trwa akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego P...
Czytaj więcej
Biedronka poleca portugalskie smaki
Już od 19 lutego Biedronka zaprasza swych klientów do Portugalii. W akcji „Odkryj smaki Portugalii” królują ryby i owoce morza. Towarzyszy jej publikacja poświęcona portugalskim winnicom wydana pod patronatem Biedronki przez „Magazyn Wino”. Ofertę kulinarną uzupełnia pro...
Czytaj więcej

Newsletter