"Pielęgnujemy EKOzwyczaje" WSPÓLNA AKCJA EKOLOGICZNA FIRM CARLSBERG POLSKA I JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA
Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 września, w wybranych sklepach sieci handlowej Biedronka, odbędzie się zbiórka opakowań szklanych. W zamian za dostarczenie dziesięciu opakowań, klienci otrzymają sadzonkę rośliny doniczkowej. Celem wspólnej akcji firm Carlsbe...
Czytaj więcej
Słoneczna Hiszpania w Biedronce
Rioja, Penedes czy Ribera del Duero to hiszpańskie regiony, których nazwy kojarzą się przede wszystkim ze wspaniałą kuchnią i najsłynniejszymi winnicami. Mimo, że czas wakacyjnych wojaży ma się już ku końcowi, to dzięki nowej ofercie sieci sklepów Biedronka mamy szansę n...
Czytaj więcej
Dobre wyniki Biedronki - znaczny wzrost sprzedaży w I półroczu 2010 r.
W pierwszym półroczu 2010 r. Biedronka – największa sieć spożywcza w Polsce – kolejny raz odnotowała znaczący wzrost sprzedaży. Wyniósł on 18,1% w PLN. To wzmocnienie pozycji lidera i dobra podstawa do realizacji planów dalszego rozwoju. W ciągu minionego półrocza otwart...
Czytaj więcej
Biedronka wchodzi do gry!
Biedronka - największa sieć spożywcza w Polsce – została oficjalnym sponsorem Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Zawarta w związku z tym umowa, obejmuje również status oficjalnego sponsora piłkarskich drużyn reprezentacyjnych w pozostałych, obok seniorskiej, kategor...
Czytaj więcej
Biedronka wyróżniona za współpracę z Caritas Polska
Biedronka – największa sieć handlowa w Polsce – została wyróżniona w letniej edycji Raportu CSR, publikowanego przez tygodnik “Gazeta Finansowa”. Wyróżnienie zostało przyznane w uznaniu wieloletniej współpracy z Caritas Polska, w szczególności za wspierany przez Biedronk...
Czytaj więcej
Biedronka piąta pośród liderów Listy 500
Sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500. XII edycja rankingu przedstawia stan polskiego rynku po jednym z natrudniejszych okresów w historii zdarzeń gospodarczych na świecie.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki za I kwartał 2010
Portugalska Grupa JM zamknęła pierwszy kwartał 2010 roku wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 21,8% osiągając wartość 1 955,1 mln euro. Wzrost ten został osiągnięty dzięki zwiększeniu konkurencyjności modeli biznesowych JM.
Czytaj więcej
Biedronka siecią supermarketów najwyżej ocenioną przez klientów
Biedronka – największa sieć supermarketów spożywczych w Polsce – została laureatem rankingu „Jakość obsługi”. W ramach tego programu Klienci oceniają jakość obsługi lub asortymentu w formach handlowych i usługowych różnych branż. W tegorocznej edycji w kategorii „Superma...
Czytaj więcej
Rekordowe wyniki Jeronimo Martins za 2009 rok
Portugalska Grupa JM zamknęła 2009 rok wzrostem sprzedaży o 6,1% w porównaniu do roku 2008, przekraczając wartość 7 317,1 mln euro. Wzrost ten został osiągnięty dzięki pozytywnym wynikom we wszystkich działach operacyjnych Grupy.
Czytaj więcej
"Pielęgnujemy EKOzwyczaje" PODSUMOWANIE WSPÓLNEJ AKCJI EKOLOGICZNEJ FIRM CARLSBERG POLSKA I JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA
W weekendowej ogólnopolskiej akcji "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" firm Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja wzięło aktywny udział około 15 tysięcy osób, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie 25 ton szkła, odbierając w zamian 15 tysięcy sadzonek roślin domowyc...
Czytaj więcej
"Pielęgnujemy EKOzwyczaje" WSPÓLNA AKCJA EKOLOGICZNA FIRM CARLSBERG POLSKA I JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA
Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 września, w wybranych sklepach sieci handlowej Biedronka, odbędzie się zbiórka opakowań szklanych. W zamian za dostarczenie dziesięciu opakowań, klienci otrzymają sadzonkę rośliny doniczkowej. Celem wspólnej akcji firm Carlsbe...
Czytaj więcej
Słoneczna Hiszpania w Biedronce
Rioja, Penedes czy Ribera del Duero to hiszpańskie regiony, których nazwy kojarzą się przede wszystkim ze wspaniałą kuchnią i najsłynniejszymi winnicami. Mimo, że czas wakacyjnych wojaży ma się już ku końcowi, to dzięki nowej ofercie sieci sklepów Biedronka mamy szansę n...
Czytaj więcej
Dobre wyniki Biedronki - znaczny wzrost sprzedaży w I półroczu 2010 r.
W pierwszym półroczu 2010 r. Biedronka – największa sieć spożywcza w Polsce – kolejny raz odnotowała znaczący wzrost sprzedaży. Wyniósł on 18,1% w PLN. To wzmocnienie pozycji lidera i dobra podstawa do realizacji planów dalszego rozwoju. W ciągu minionego półrocza otwart...
Czytaj więcej
Biedronka wchodzi do gry!
Biedronka - największa sieć spożywcza w Polsce – została oficjalnym sponsorem Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Zawarta w związku z tym umowa, obejmuje również status oficjalnego sponsora piłkarskich drużyn reprezentacyjnych w pozostałych, obok seniorskiej, kategor...
Czytaj więcej
Biedronka wyróżniona za współpracę z Caritas Polska
Biedronka – największa sieć handlowa w Polsce – została wyróżniona w letniej edycji Raportu CSR, publikowanego przez tygodnik “Gazeta Finansowa”. Wyróżnienie zostało przyznane w uznaniu wieloletniej współpracy z Caritas Polska, w szczególności za wspierany przez Biedronk...
Czytaj więcej
Biedronka piąta pośród liderów Listy 500
Sieć sklepów Biedronka zajęła piąte miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500. XII edycja rankingu przedstawia stan polskiego rynku po jednym z natrudniejszych okresów w historii zdarzeń gospodarczych na świecie.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki za I kwartał 2010
Portugalska Grupa JM zamknęła pierwszy kwartał 2010 roku wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 21,8% osiągając wartość 1 955,1 mln euro. Wzrost ten został osiągnięty dzięki zwiększeniu konkurencyjności modeli biznesowych JM.
Czytaj więcej
Biedronka siecią supermarketów najwyżej ocenioną przez klientów
Biedronka – największa sieć supermarketów spożywczych w Polsce – została laureatem rankingu „Jakość obsługi”. W ramach tego programu Klienci oceniają jakość obsługi lub asortymentu w formach handlowych i usługowych różnych branż. W tegorocznej edycji w kategorii „Superma...
Czytaj więcej
Rekordowe wyniki Jeronimo Martins za 2009 rok
Portugalska Grupa JM zamknęła 2009 rok wzrostem sprzedaży o 6,1% w porównaniu do roku 2008, przekraczając wartość 7 317,1 mln euro. Wzrost ten został osiągnięty dzięki pozytywnym wynikom we wszystkich działach operacyjnych Grupy.
Czytaj więcej

Newsletter