Wyniki finansowe Biedronki w pierwszym kwartale 2007 roku
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła pierwszy kwartał 2007 roku wzrostem sprzedaży o 17,8 % osiągając 1,1 miliarda euro, z zyskiem netto na poziomie 18,3 mln euro, co stanowi wzrost o 5,5% w porównaniu do pierwszego kwartału 2006 roku. Otwartych zostało 41 nowych ...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja wśród stu najcenniejszych firm w roku 2006 według Newsweeka i A.T. Kearney
23 kwietnia br. w warszawskim hotelu Le Regina odbyła się uroczysta gala Newsweeka i A.T. Kearney, podczas której wyróżniono czołówkę stu najcenniejszych marek na polskim rynku w 2006 r. Wśród nich znalazła się firma Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Czytaj więcej
Marka Biedronka nagrodzona podczas gali finałowej Superbrands
19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się uroczysta gala kończąca drugą edycję projektu Superbrands, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.
Czytaj więcej
Biedronka w rankingu Najlepszych Polskich Dużych Przedsiębiorstw
26 marca br. miało miejsce wręczenie nagród w rankingu Giganci Europy Centralnej, opublikowanego przez Puls Biznesu, w którym firma Jeronimo Martins Dystrybucja zajęła 27. miejsce pośród 30 Najlepszych Polskich Dużych Przedsiębiorstw. Znalazła się w znakomitym gronie, ob...
Czytaj więcej
Biedronka podnosi pensje pracownikom
Informujemy, że od początku kwietnia 2007 roku, zgodnie z decyzją Zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., płaca minimalna dla pracowników firmy, zatrudnionych na pełnym etacie, zostanie podwyższona do poziomu 1400 złotych brutto miesięcznie.
Czytaj więcej
„RAZEM ZADBAJMY O ZDROWIE” - Rusza III edycja akcji profilaktyki anty-nowotworowej skierowanej do kobiet zatrudnionych w Biedronce oraz wielka kampania społeczna.
W czwartek, 8 marca Br. rozpoczęła się III edycja jednej z największych wśród pracodawców akcji profilaktyki zdrowotnej, którą Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. adresuje do kobiet zatrudnionych w Biedronce. W tym roku akcja umożliwiająca przeprowadzenie badań na koszt pr...
Czytaj więcej
Nagrody „Gazety Finansowej” rozdane Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. Firmą Roku 2006
„Gazeta Finansowa” po raz siódmy przyznała tytuł Finansisty Roku oraz wyróżnienia w siedmiu kategoriach. Nagrody „Gazety Finansowej” to wyróżnienia dla firm i instytucji oraz osobistości, które w minionym roku mogły się wykazać osiągnięciami ważnymi dla stanu polskich fi...
Czytaj więcej
Caritas i Biedronka ponownie organizują Dzień Chorego w szpitalach dziecięcych
Caritas Polska i Biedronka po raz kolejny przekazały upominki dzieciom z kilku stołecznych szpitali. Akcja związana była ze Światowym Dniem Chorego. Ponad 1000 paczek z upominkami, trafiło do dzieci w szpitalu w Otwocku, szpitalu przy ul. Niekłańskiej w Warszawie oraz w ...
Czytaj więcej
„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.
„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Hermes dla Biedronki
Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. otrzymała Hermesa -nagrodę Poradnika Handlowca. Wręczenie statuetek odbyło się 10 maja br. w poznańskim hotelu „Trawiński” podczas uroczystej gali, zorganizowanej w ramach IX edycji ,,Ogólnopolskiego, Wiosennego Spotkania Producentów i H...
Czytaj więcej
Wyniki finansowe Biedronki w pierwszym kwartale 2007 roku
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła pierwszy kwartał 2007 roku wzrostem sprzedaży o 17,8 % osiągając 1,1 miliarda euro, z zyskiem netto na poziomie 18,3 mln euro, co stanowi wzrost o 5,5% w porównaniu do pierwszego kwartału 2006 roku. Otwartych zostało 41 nowych ...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja wśród stu najcenniejszych firm w roku 2006 według Newsweeka i A.T. Kearney
23 kwietnia br. w warszawskim hotelu Le Regina odbyła się uroczysta gala Newsweeka i A.T. Kearney, podczas której wyróżniono czołówkę stu najcenniejszych marek na polskim rynku w 2006 r. Wśród nich znalazła się firma Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Czytaj więcej
Marka Biedronka nagrodzona podczas gali finałowej Superbrands
19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się uroczysta gala kończąca drugą edycję projektu Superbrands, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.
Czytaj więcej
Biedronka w rankingu Najlepszych Polskich Dużych Przedsiębiorstw
26 marca br. miało miejsce wręczenie nagród w rankingu Giganci Europy Centralnej, opublikowanego przez Puls Biznesu, w którym firma Jeronimo Martins Dystrybucja zajęła 27. miejsce pośród 30 Najlepszych Polskich Dużych Przedsiębiorstw. Znalazła się w znakomitym gronie, ob...
Czytaj więcej
Biedronka podnosi pensje pracownikom
Informujemy, że od początku kwietnia 2007 roku, zgodnie z decyzją Zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., płaca minimalna dla pracowników firmy, zatrudnionych na pełnym etacie, zostanie podwyższona do poziomu 1400 złotych brutto miesięcznie.
Czytaj więcej
„RAZEM ZADBAJMY O ZDROWIE” - Rusza III edycja akcji profilaktyki anty-nowotworowej skierowanej do kobiet zatrudnionych w Biedronce oraz wielka kampania społeczna.
W czwartek, 8 marca Br. rozpoczęła się III edycja jednej z największych wśród pracodawców akcji profilaktyki zdrowotnej, którą Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. adresuje do kobiet zatrudnionych w Biedronce. W tym roku akcja umożliwiająca przeprowadzenie badań na koszt pr...
Czytaj więcej
Nagrody „Gazety Finansowej” rozdane Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. Firmą Roku 2006
„Gazeta Finansowa” po raz siódmy przyznała tytuł Finansisty Roku oraz wyróżnienia w siedmiu kategoriach. Nagrody „Gazety Finansowej” to wyróżnienia dla firm i instytucji oraz osobistości, które w minionym roku mogły się wykazać osiągnięciami ważnymi dla stanu polskich fi...
Czytaj więcej
Caritas i Biedronka ponownie organizują Dzień Chorego w szpitalach dziecięcych
Caritas Polska i Biedronka po raz kolejny przekazały upominki dzieciom z kilku stołecznych szpitali. Akcja związana była ze Światowym Dniem Chorego. Ponad 1000 paczek z upominkami, trafiło do dzieci w szpitalu w Otwocku, szpitalu przy ul. Niekłańskiej w Warszawie oraz w ...
Czytaj więcej
„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.
„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej

Newsletter