„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.
„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja realizuje plany ekspansji
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła 2006 rok wzrostem sprzedaży o 15,2 % w stosunku do 2005 roku , osiągając kwotę 4,4 mld euro. Otwarto 120 nowych sklepów – 20 w Portugalii i 100 w Polsce.
Czytaj więcej
Biedronka i Caritas w roli św. Mikołaja - 1500 paczek dla ubogich dzieci na Mikołajki.
Już po raz kolejny Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej i Biedronka zorganizowały Mikołajkowe spotkanie dla dzieci z najuboższych rodzin wybranych przez Caritas. W sobotę 9 grudnia br, w Bazylice przy ul.Kawęczyńskiej w Warszawie, aż 1000 dzieci dostało specjalne paczki ...
Czytaj więcej
900-setny sklep Biedronki otwarty. Jeronimo Martins Dystrybucja realizuje plany ekspansji.
„To szczególny moment w historii naszej firmy – sieć Biedronka liczy od dziś 900-set sklepów. Utworzyliśmy nowe miejsca pracy i jesteśmy wszędzie tam gdzie potrzebują nas klienci, którzy chcą mieć zagwarantowane najwyższej jakości produkty w niskich cenach. Za dzisiejsze...
Czytaj więcej
Nowootwarte Centrum Dystrybucyjne w Wojniczu i dodatkowych 250 miejsc pracy
12 października 2006r. przedstawiciele spółki Jeronimo Martins Dystrybucja SA oraz delegacja władz lokalnych, dokonali otwarcia szóstego z kolei Centrum Dystrybucyjnego. Nowa inwestycja, zlokalizowana w Wojniczu na pograniczu województw małopolskiego i podkarpackiego, za...
Czytaj więcej
„Mleczny Start” w sklepach sieci Biedronka
Pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – pożywna kaszka mleczna „Mleczny start” – jest efektem współpracy trzech firm oraz instytucji naukowej, która opracowała jej recepturę. Danone, Biedronka i Lubella oraz Instytut Matki i Dziecka, utworzyły „Partnerstwo dla Z...
Czytaj więcej
Wyprawki szkolne "Plecak Biedronki" dla wszystkich pierwszoklasistów z rodzin pracownków Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Ponad 600 pierwszoklasistów – dzieci naszych pracowników, otrzymało z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2006/2007 w pełni wyposażony w przybory szkolne plecak, ufundowany przez Biedronkę, który został specjalnie zaprojektowany i uszyty na wrześniowe rozpoczęcie roku szko...
Czytaj więcej
Biedronka finansuje kolonie dzieciom swoich pracownków i podopiecznych Caritas Polska
Już po raz kolejny blisko 350 dzieci pracowników Biedronki korzysta z letnich kolonii sfinansowanych przez naszą firmę. W tegorocznych wakacjach uczestniczy także osiemnaścioro dzieci – podopiecznych Caritas Polska, naszego stałego partnera w akcjach charytatywnych. Gośc...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki sprzedaży za I półrocze 2006
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I-szą połowę 2006 wzrostem sprzedaży o 14% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005 , przekraczając 2 mld euro. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł o 5% do 37,2 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedr...
Czytaj więcej
Caritas i Biedronka ponownie organizują Dzień Chorego w szpitalach dziecięcych
Caritas Polska i Biedronka po raz kolejny przekazały upominki dzieciom z kilku stołecznych szpitali. Akcja związana była ze Światowym Dniem Chorego. Ponad 1000 paczek z upominkami, trafiło do dzieci w szpitalu w Otwocku, szpitalu przy ul. Niekłańskiej w Warszawie oraz w ...
Czytaj więcej
„Polskie i Zdrowe” – Biedronka stawia na polskie produkty. Ruszyła nowa kampania informacyjna sieci.
„Stawiamy na polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się w całym kraju, podkreślana jest jakość i polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja realizuje plany ekspansji
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła 2006 rok wzrostem sprzedaży o 15,2 % w stosunku do 2005 roku , osiągając kwotę 4,4 mld euro. Otwarto 120 nowych sklepów – 20 w Portugalii i 100 w Polsce.
Czytaj więcej
Biedronka i Caritas w roli św. Mikołaja - 1500 paczek dla ubogich dzieci na Mikołajki.
Już po raz kolejny Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej i Biedronka zorganizowały Mikołajkowe spotkanie dla dzieci z najuboższych rodzin wybranych przez Caritas. W sobotę 9 grudnia br, w Bazylice przy ul.Kawęczyńskiej w Warszawie, aż 1000 dzieci dostało specjalne paczki ...
Czytaj więcej
900-setny sklep Biedronki otwarty. Jeronimo Martins Dystrybucja realizuje plany ekspansji.
„To szczególny moment w historii naszej firmy – sieć Biedronka liczy od dziś 900-set sklepów. Utworzyliśmy nowe miejsca pracy i jesteśmy wszędzie tam gdzie potrzebują nas klienci, którzy chcą mieć zagwarantowane najwyższej jakości produkty w niskich cenach. Za dzisiejsze...
Czytaj więcej
Nowootwarte Centrum Dystrybucyjne w Wojniczu i dodatkowych 250 miejsc pracy
12 października 2006r. przedstawiciele spółki Jeronimo Martins Dystrybucja SA oraz delegacja władz lokalnych, dokonali otwarcia szóstego z kolei Centrum Dystrybucyjnego. Nowa inwestycja, zlokalizowana w Wojniczu na pograniczu województw małopolskiego i podkarpackiego, za...
Czytaj więcej
„Mleczny Start” w sklepach sieci Biedronka
Pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – pożywna kaszka mleczna „Mleczny start” – jest efektem współpracy trzech firm oraz instytucji naukowej, która opracowała jej recepturę. Danone, Biedronka i Lubella oraz Instytut Matki i Dziecka, utworzyły „Partnerstwo dla Z...
Czytaj więcej
Wyprawki szkolne "Plecak Biedronki" dla wszystkich pierwszoklasistów z rodzin pracownków Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Ponad 600 pierwszoklasistów – dzieci naszych pracowników, otrzymało z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2006/2007 w pełni wyposażony w przybory szkolne plecak, ufundowany przez Biedronkę, który został specjalnie zaprojektowany i uszyty na wrześniowe rozpoczęcie roku szko...
Czytaj więcej
Biedronka finansuje kolonie dzieciom swoich pracownków i podopiecznych Caritas Polska
Już po raz kolejny blisko 350 dzieci pracowników Biedronki korzysta z letnich kolonii sfinansowanych przez naszą firmę. W tegorocznych wakacjach uczestniczy także osiemnaścioro dzieci – podopiecznych Caritas Polska, naszego stałego partnera w akcjach charytatywnych. Gośc...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki sprzedaży za I półrocze 2006
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I-szą połowę 2006 wzrostem sprzedaży o 14% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005 , przekraczając 2 mld euro. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł o 5% do 37,2 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedr...
Czytaj więcej

Newsletter