Jeronimo Martins podsumowuje 2007 rok
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2007 wzrostem dochodu o 13% w stosunku do roku 2006, osiągając historyczną wartość 131,3 miliona Euro. Skonsolidowana sprzedaż Grupy w tym okresie wzrosła o 21,4% do 5,35 miliarda Euro. Polska sieć handlowa Biedronka należą...
Czytaj więcej
Światowy Dzień Chorego – Biedronka pomaga dzieciom w szpitalach
Tradycji stało się zadość – już po raz trzeci Caritas Polska i Biedronka rozdały chorym dzieciom w szpitalach Warszawy i okolic 1200 paczek z upominkami z okazji Światowego Dnia Chorego.
Czytaj więcej
„Codziennie polskie produkty” – Biedronka promuje polskie regiony
„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Blisko 9 miliardów złotych - sprzedaż netto Biedronki w 2007 roku
Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins przejęła operacje sieci Plus w Polsce i w Portugalii
Grupa Jeronimo Martins informuje, że zawarła porozumienie z Grupą Tengelmann związane z nabyciem sklepów dyskontowych sieci Plus, które działają zarówno w Polsce jak i w Portugalii.
Czytaj więcej
Biedronka na liście polskiego sukcesu
Rośnie w rankingu Siły Marki 2007. Najbardziej lubiana przez Klientów. Jedna z najcenniejszych marek. Kto? Biedronka.
Czytaj więcej
Dynamiczny wzrost Biedronki - utrzymanie pozycji lidera
Na koniec III kwartału 2007 r. portugalska Grupa Jerónimo Martins zanotowała wzrost sprzedaży o 19,8% w stosunku do tego samego okresu w ub. roku, osiągając wartość 3,8 mld euro. W porównaniu do analogicznego okresu 2006 r., wynik netto Grupy JM wzrósł o 32%.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”
Firma Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”, w kategorii Sieci Handlowe. Uroczystość wręczenia statuetki odbyła się 23 października w Pałacu Prymasowskim w Warsz...
Czytaj więcej
1000 Biedronka już otwarta
24 września br. Biedronka otworzyła swój tysięczny sklep. Znajduje się on w Warszawie. Uroczystego otwarcia, przecinając wstęgę, dokonał E. Alexandre Soares dos Santos, Prezes grupy Jeronimo Martins. Biedronka, należąca do grupy Jeronimo Martins, obecna na polskim rynku ...
Czytaj więcej
Rosną pensje pracowników Biedronki
Informujemy, że zgodnie z decyzją Zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., od początku marca 2008 roku, płaca minimalna dla pracowników firmy, w przeliczeniu na pełny etat, zostanie podwyższona do poziomu 1.600 złotych brutto miesięcznie. Minimalny poziom płacy pracown...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins podsumowuje 2007 rok
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2007 wzrostem dochodu o 13% w stosunku do roku 2006, osiągając historyczną wartość 131,3 miliona Euro. Skonsolidowana sprzedaż Grupy w tym okresie wzrosła o 21,4% do 5,35 miliarda Euro. Polska sieć handlowa Biedronka należą...
Czytaj więcej
Światowy Dzień Chorego – Biedronka pomaga dzieciom w szpitalach
Tradycji stało się zadość – już po raz trzeci Caritas Polska i Biedronka rozdały chorym dzieciom w szpitalach Warszawy i okolic 1200 paczek z upominkami z okazji Światowego Dnia Chorego.
Czytaj więcej
„Codziennie polskie produkty” – Biedronka promuje polskie regiony
„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Blisko 9 miliardów złotych - sprzedaż netto Biedronki w 2007 roku
Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins przejęła operacje sieci Plus w Polsce i w Portugalii
Grupa Jeronimo Martins informuje, że zawarła porozumienie z Grupą Tengelmann związane z nabyciem sklepów dyskontowych sieci Plus, które działają zarówno w Polsce jak i w Portugalii.
Czytaj więcej
Biedronka na liście polskiego sukcesu
Rośnie w rankingu Siły Marki 2007. Najbardziej lubiana przez Klientów. Jedna z najcenniejszych marek. Kto? Biedronka.
Czytaj więcej
Dynamiczny wzrost Biedronki - utrzymanie pozycji lidera
Na koniec III kwartału 2007 r. portugalska Grupa Jerónimo Martins zanotowała wzrost sprzedaży o 19,8% w stosunku do tego samego okresu w ub. roku, osiągając wartość 3,8 mld euro. W porównaniu do analogicznego okresu 2006 r., wynik netto Grupy JM wzrósł o 32%.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”
Firma Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci sklepów Biedronka, otrzymała nagrodę „Najlepszy Partner w Biznesie” miesięcznika „Home & Market”, w kategorii Sieci Handlowe. Uroczystość wręczenia statuetki odbyła się 23 października w Pałacu Prymasowskim w Warsz...
Czytaj więcej
1000 Biedronka już otwarta
24 września br. Biedronka otworzyła swój tysięczny sklep. Znajduje się on w Warszawie. Uroczystego otwarcia, przecinając wstęgę, dokonał E. Alexandre Soares dos Santos, Prezes grupy Jeronimo Martins. Biedronka, należąca do grupy Jeronimo Martins, obecna na polskim rynku ...
Czytaj więcej

Newsletter