Biedronka jednym z Mistrzów Handlu i Usług MasterCard 2008
Biedronka kolejny raz w tym roku zdobywa zaszczytne wyróżnienie. W plebiscycie Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2008 Biedronka zdobyła I miejsce w kategorii Dyskonty oraz III miejsce i tytuł Mistrza Handlu i Usług w Plebiscycie Internautów.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki za I kwartał 2008
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2008 r. wzrostem sprzedaży o 32,4 % w stosunku do tego samego okresu w ub. roku, przekraczając wartość 1,5 mld euro. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 r., zysk netto Grupy JM wzrósł o 75 %, dając wynik 31,9 ml...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja jedną z najcenniejszych firm w Polsce w 2007r.
21 kwietnia br. w Pałacu Prymasowskim odbyła się uroczysta gala tygodnika Newsweek, podczas której wyróżniono czołówkę stu najcenniejszych firm na polskim rynku w 2007 roku. Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zajęła zaszczytne drugie miejsce w rank...
Czytaj więcej
”Razem zadbajmy o zdrowie” - bezpłatne badania antynowotworowe dla pań zatrudnionych w Biedronce
Ruszyła kolejna edycja bezpłatnych badań antynowotworowych dla 15. tysięcy kobiet zatrudnionych w Biedronce. W ramach czwartej edycji programu profilaktyki zdrowotnej „Razem zadbajmy o zdrowie” wszystkie panie zostaną objęte bezpłatnym badaniem mammograficznym, cytologic...
Czytaj więcej
Rosną pensje pracowników Biedronki
Informujemy, że zgodnie z decyzją Zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., od początku marca 2008 roku, płaca minimalna dla pracowników firmy, w przeliczeniu na pełny etat, zostanie podwyższona do poziomu 1.600 złotych brutto miesięcznie. Minimalny poziom płacy pracown...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins podsumowuje 2007 rok
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2007 wzrostem dochodu o 13% w stosunku do roku 2006, osiągając historyczną wartość 131,3 miliona Euro. Skonsolidowana sprzedaż Grupy w tym okresie wzrosła o 21,4% do 5,35 miliarda Euro. Polska sieć handlowa Biedronka należą...
Czytaj więcej
Światowy Dzień Chorego – Biedronka pomaga dzieciom w szpitalach
Tradycji stało się zadość – już po raz trzeci Caritas Polska i Biedronka rozdały chorym dzieciom w szpitalach Warszawy i okolic 1200 paczek z upominkami z okazji Światowego Dnia Chorego.
Czytaj więcej
„Codziennie polskie produkty” – Biedronka promuje polskie regiony
„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Blisko 9 miliardów złotych - sprzedaż netto Biedronki w 2007 roku
Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.
Czytaj więcej
Nowe Centrum Dystrybucyjne Biedronki w Lubińskiej Podstrefie otwarte
Supernowoczesne Centrum Dystrybucyjne Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. to najnowsza inwestycja Firmy. Ukończona w czasie kilku miesięcy, usytuowana w specjalnej strefie ekonomicznej, będzie obsługiwać sklepy Biedronki w południowo - zachodniej Polsce. Dziennie będzie st...
Czytaj więcej
Biedronka jednym z Mistrzów Handlu i Usług MasterCard 2008
Biedronka kolejny raz w tym roku zdobywa zaszczytne wyróżnienie. W plebiscycie Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2008 Biedronka zdobyła I miejsce w kategorii Dyskonty oraz III miejsce i tytuł Mistrza Handlu i Usług w Plebiscycie Internautów.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki za I kwartał 2008
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2008 r. wzrostem sprzedaży o 32,4 % w stosunku do tego samego okresu w ub. roku, przekraczając wartość 1,5 mld euro. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 r., zysk netto Grupy JM wzrósł o 75 %, dając wynik 31,9 ml...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins Dystrybucja jedną z najcenniejszych firm w Polsce w 2007r.
21 kwietnia br. w Pałacu Prymasowskim odbyła się uroczysta gala tygodnika Newsweek, podczas której wyróżniono czołówkę stu najcenniejszych firm na polskim rynku w 2007 roku. Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zajęła zaszczytne drugie miejsce w rank...
Czytaj więcej
”Razem zadbajmy o zdrowie” - bezpłatne badania antynowotworowe dla pań zatrudnionych w Biedronce
Ruszyła kolejna edycja bezpłatnych badań antynowotworowych dla 15. tysięcy kobiet zatrudnionych w Biedronce. W ramach czwartej edycji programu profilaktyki zdrowotnej „Razem zadbajmy o zdrowie” wszystkie panie zostaną objęte bezpłatnym badaniem mammograficznym, cytologic...
Czytaj więcej
Rosną pensje pracowników Biedronki
Informujemy, że zgodnie z decyzją Zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., od początku marca 2008 roku, płaca minimalna dla pracowników firmy, w przeliczeniu na pełny etat, zostanie podwyższona do poziomu 1.600 złotych brutto miesięcznie. Minimalny poziom płacy pracown...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins podsumowuje 2007 rok
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2007 wzrostem dochodu o 13% w stosunku do roku 2006, osiągając historyczną wartość 131,3 miliona Euro. Skonsolidowana sprzedaż Grupy w tym okresie wzrosła o 21,4% do 5,35 miliarda Euro. Polska sieć handlowa Biedronka należą...
Czytaj więcej
Światowy Dzień Chorego – Biedronka pomaga dzieciom w szpitalach
Tradycji stało się zadość – już po raz trzeci Caritas Polska i Biedronka rozdały chorym dzieciom w szpitalach Warszawy i okolic 1200 paczek z upominkami z okazji Światowego Dnia Chorego.
Czytaj więcej
„Codziennie polskie produkty” – Biedronka promuje polskie regiony
„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci...
Czytaj więcej
Blisko 9 miliardów złotych - sprzedaż netto Biedronki w 2007 roku
Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2007 roku to prawie 9 miliardów złotych, co daje wzrost o 35,1% (w pln) w stosunku do 2006.
Czytaj więcej

Newsletter