Reklama "Leniwe" dla sklepów Biedronka - zwycięzcą Konkursu Klubu Twórców Reklamy -Złota Statuetka dla najlepszego spotu.
Mamy przyjemność poinformować, że reklama telewizyjna pt. „Leniwe”, stworzona specjalnie dla sieci sklepów Biedronka, otrzymała najwyższą nagrodę podczas gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy w warszawskim Centrum Expo XXI.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins oglasza wyniki sprzedaży za I kwartał 2006
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2006 wzrostem sprzedaży o 10,1% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł do 17,3 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała do...
Czytaj więcej
„Znicz dla Jana Pawła II” – wspólna akcja charytatywna Caritas Polska i JMD SA
Mamy przyjemność poinformować, że Caritas Polska oraz Jeronimo Martins Dystrybucja SA, wspólnie prowadzą akcję sprzedaży specjalnego znicza przygotowanego na I-szą rocznicę śmierci Papieża Jana Pawła II. Znicz papieski, przygotowany specjalnie przez Caritas Polska, sprze...
Czytaj więcej
Profilaktyczne badanie lekarskie
8 marca br, rusza kolejna edycja programu badań profilaktycznych „Razem zadbajmy o zdrowie”, skierowanego do wszystkich kobiet zatrudnionych w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 9000 pań będzie miało możliwość przeprowadzenia bezpłatny...
Czytaj więcej
Superbrands dla Biedronki
Mamy przyjemność poinformować, że w kolejnej edycji projektu Superbrands Polska – konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku – marka „Biedronka”, już po raz drugi została wyróżniona tym prestiżowym tytułem!
Czytaj więcej
3 produkty Biedronki wyróżnione tytułem „Produkt Roku 2005”
Mamy przyjemność poinformować, że w tegorocznej edycji prestiżowego Programu Marketingowego „Produkt Roku”, aż trzy produkty sprzedawane wyłącznie w sieci sklepów „Biedronka” zostały wyróżnione tym znaczącym tytułem. Są to jogurty FruVita, sery Światowid oraz filety rybn...
Czytaj więcej
Ponad 95% artykułów spożywczych z Biedronki wyprodukowano w Polsce
W całej Polsce, z wykorzystaniem nośników outdoorowych oraz publikacji drukowanych i reklamy telewizyjnej, trwa największa kampania promująca produkty spożywcze wyprodukowane w Polsce i sprzedawane w sieci sklepów „Biedronka”. Jest to największe tego typu przedsięwzięcie...
Czytaj więcej
2005 to kolejny dobry rok dla Grupy Jeronimo Martins
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem zysku netto o 19,3% w stosunku do roku 2004, osiągając wynik ponad 110 mln euro. Całkowita sprzedaż Grupy wyniosła 3,8 mld euro i była wyższa o 9,5% niż w roku ubiegłym. Należąca do Jerónimo Martins sieć skl...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki sprzedaży za rok 2005
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem sprzedaży o 9,4% osiągając całkowitą sprzedaż na poziomie 3,8 mld euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży , osiągając wzrost o...
Czytaj więcej
Produkty spożywcze z Biedronki w portugalskiej sieci hipermarketów Feira Nova
Informujemy, że trwająca w maju i czerwcu kampania „Produkty polskie? Tylko w Feira Nova!”, to specjalna akcja promująca produkty oferowane w Polsce w sieci sklepów „Biedronka” i pochodzące wyłącznie od polskich producentów.
Czytaj więcej
Reklama "Leniwe" dla sklepów Biedronka - zwycięzcą Konkursu Klubu Twórców Reklamy -Złota Statuetka dla najlepszego spotu.
Mamy przyjemność poinformować, że reklama telewizyjna pt. „Leniwe”, stworzona specjalnie dla sieci sklepów Biedronka, otrzymała najwyższą nagrodę podczas gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy w warszawskim Centrum Expo XXI.
Czytaj więcej
Jeronimo Martins oglasza wyniki sprzedaży za I kwartał 2006
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2006 wzrostem sprzedaży o 10,1% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł do 17,3 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała do...
Czytaj więcej
„Znicz dla Jana Pawła II” – wspólna akcja charytatywna Caritas Polska i JMD SA
Mamy przyjemność poinformować, że Caritas Polska oraz Jeronimo Martins Dystrybucja SA, wspólnie prowadzą akcję sprzedaży specjalnego znicza przygotowanego na I-szą rocznicę śmierci Papieża Jana Pawła II. Znicz papieski, przygotowany specjalnie przez Caritas Polska, sprze...
Czytaj więcej
Profilaktyczne badanie lekarskie
8 marca br, rusza kolejna edycja programu badań profilaktycznych „Razem zadbajmy o zdrowie”, skierowanego do wszystkich kobiet zatrudnionych w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 9000 pań będzie miało możliwość przeprowadzenia bezpłatny...
Czytaj więcej
Superbrands dla Biedronki
Mamy przyjemność poinformować, że w kolejnej edycji projektu Superbrands Polska – konkursu, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku – marka „Biedronka”, już po raz drugi została wyróżniona tym prestiżowym tytułem!
Czytaj więcej
3 produkty Biedronki wyróżnione tytułem „Produkt Roku 2005”
Mamy przyjemność poinformować, że w tegorocznej edycji prestiżowego Programu Marketingowego „Produkt Roku”, aż trzy produkty sprzedawane wyłącznie w sieci sklepów „Biedronka” zostały wyróżnione tym znaczącym tytułem. Są to jogurty FruVita, sery Światowid oraz filety rybn...
Czytaj więcej
Ponad 95% artykułów spożywczych z Biedronki wyprodukowano w Polsce
W całej Polsce, z wykorzystaniem nośników outdoorowych oraz publikacji drukowanych i reklamy telewizyjnej, trwa największa kampania promująca produkty spożywcze wyprodukowane w Polsce i sprzedawane w sieci sklepów „Biedronka”. Jest to największe tego typu przedsięwzięcie...
Czytaj więcej
2005 to kolejny dobry rok dla Grupy Jeronimo Martins
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem zysku netto o 19,3% w stosunku do roku 2004, osiągając wynik ponad 110 mln euro. Całkowita sprzedaż Grupy wyniosła 3,8 mld euro i była wyższa o 9,5% niż w roku ubiegłym. Należąca do Jerónimo Martins sieć skl...
Czytaj więcej
Jeronimo Martins ogłasza wyniki sprzedaży za rok 2005
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2005 wzrostem sprzedaży o 9,4% osiągając całkowitą sprzedaż na poziomie 3,8 mld euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży , osiągając wzrost o...
Czytaj więcej

Newsletter